Question Ska jag färglägga min produkt?

HHH

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Ska jag färga min amfetamin så att jag kan få ett gatunamn precis som i Breaking Bad?

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Ja, jag brukade göra det som börjar som turfkrig på det sättet vända människor mot varandra gå till det vita grannskapet och bara distribuera brunt och svart piller och gå till de svarta stadsdelarna och allt i denna hyllning vita piller och sedan gå och sluta göra det för om du behöver en gimmick fick du bunk skit

darkmatter7

Don't buy from me
Resident
Reaction score
12
wtf

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Sarcasam : när ett direkt svar bara inte känns som tillräckligt

• Like
Reactions: vis

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Inte bara gör det att det är super sårbart att vara i manipulerad kopierad och du lägger ut ett affärshelvete också implicera dig för ingen dum anledning gör bara all denna verksamhet och ta hand om den andra verksamheten som inte är du kommer att upptäcka att det finns mycket mindre av det om du är ärlig

CCL4 huffer

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
27
nej varför skulle du göra det? ppl vill ha rena produkter så om du sedan levererar dem orena färgade produkter kommer de förmodligen inte tillbaka sin enkla affär 1/1 också jag tror inte att blå meth eller smt är mer än en 1 gång parti gag. id mer rekommenderar dig att trycka på piller och märka dem med en logotyp än att göra det.

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
Ja, var inte den där killen som jävlas med gimmicks, leverera en produkt och samla belöning

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
71
De är falska! För han gav mig skit att sälja och jag rökte hela paketet

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Det är en bra marknadsföringsstrategi, om du redan har en upparbetad kundbas kan du krydda saker och ting så att folk vet att det är din produkt de använder eller säljer.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Gör en utmärkt produkt och färglägg den sedan. Folk kommer att vilja ha dina saker och du kommer att få mer försäljning. Nyckeln är den goda produkten först

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
102
Om man verkligen vill färglägga det... Jag menar... Har du sett programmet? Färgad produkt var 99% av tiden inte den sanna "Heisenberg" blå som orsakades av att en specifik ingrediens tillsattes till metylamin som orsakade en kemisk reaktion ... Men jag tänker förmodligen för mycket på det lol, färger är roliga antar jag.

Min huvudsakliga och verkliga fråga är: målar inte detta ett större mål på din rygg för PoPo? De börjar hitta blå baggies runt och det blir lättare att ansluta tillbaka till dig antar jag, och utan lika mycket behov av att ta in narkotikapoliser tidigt till utredningen.

Sista, förmodligen dumma tanken: Varför har jag inte hört talas om metamfetamin med körsbärssmak (eller i ditt fall blå hallonsmak, antar jag)?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Smaksatt metamfetamin? Jag tycker om det. Jag har alltid gillat den bitterljuva smaken av mina pressade addy's

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
102
Eller vad sägs om beläggningen på Advil? Skiten är söt! YUMMY! När jag började röka cigarrer och blev introducerad till alla "smaker" hatade jag dem, varför vill jag ha sött med min tobak? Äckligt. En gång fick jag av misstag juicen från min nötkött lo mein på ett paket smaklösa cigarrer. Lång historia varför men jag märkte inte och de torkade så. De smakade AMAZING och det tog mig ett tag att räkna ut vad som hände. Kött smaksatta cigarrer! VARFÖR ÄR DET FORTFARANDE INTE EN SAK???? Rök en cigarr och berätta för mig att den inte skulle smaka bättre med en "antydan" av bacon i den lol. Så sedan den dagen handlar jag om smaker och förändrar UP-smaker av saker.

Fullständigt avslöjande Jag har inte provat Meth ännu men jag antar att det åtminstone liknar 4MMC i smak eftersom det i princip är kemikalier? Varför inte ett inslag av körsbär eller något om det inte påverkar kvaliteten på något sätt? Jag är (fortfarande) ingen kemist så jag kan inte tala om det direkt, så jag undrar verkligen om godisliknande smaker är möjliga för någon av dessa droger verkligen ...

Jag antar att du skulle behöva veta att inte röka eller injicera det .. Det kan vara dåligt... Jag kan ha svarat på min egen fråga. Det är åtminstone en, jag är fortfarande kvar och funderar på köttsmakande cigarrer... 🤔

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Den smak av metamfetamin som jag talar om var addy presses. Det smakade förmodligen bra eftersom jag var beroende av det. Jag kunde alltid smaka den bittra söta smaken av drogen och veta att jag hade en bra sats. Det liknade advil