Question Repress pulver kokain

nippino

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Någon som vet hur man förtrycker kokainpulver och fortfarande har fiskskalan? Jag försökte förtrycka det och det ser tråkigt ut utan glans. Dessutom har jag INTE lagt några skärmedel i produkten. Thx

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
Du måste använda en hydrolic lagerpress och en ordentlig fyrkantig 20 mm tjock stålplåtlåda med kompressionslock med din logotyp eller stämpel efter eget val ...
Plastfolie och slaktarpapper så att det inte fastnar på metall och går överallt.

Bästa metoden för att ge glans är att använda (borsyra) eller (micca-pulver) som är en bra skärare för att ge glans och en fiskskalseffekt

Bästa förhållandet jag har hittat är
●Pure Pearl 90% 1kg oskuren
●220g boric
●30g mikropulver {Pärlvitt}
●50g Lidokain
●200g kreatin

För lite mer av en kick kan du också använda amfetamin för lite mer av en rush men upp till dig vad du vill ha och dina människor att konsumera ...

Om du vill ge en diesellukt eller nagellackslukt kan du spraya liten mängd i blandning med sprayflaska men bara 1-3 sprayer för den lukten som konsumenterna älskar!

Hoppas att detta var till hjälp

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
Hej, har du provat att sniffa borsyra? Har du gillat det?

chefgorden

Don't buy from me
New Member
Reaction score
8
@G.Patton alla i Australien använder det för att klippa där C här är det bäst klippa går runt atm brinner inte men när tvättar tillbaka upplöses ...

ChemDude

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Hej bro.
Har du en bild. hur kombinationen ser ut efter pressning?

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
Vi rekommenderar inte att man gör några nedskärningar och säljer/använder orena produkter enligt BB Forum Harm reduction policy.

tonymontana2023

Don't buy from me
New Member
Reaction score
4
Men hur är det med ultrapotenta läkemedel? Till exempel etazener eller cannabinoider

Skulle det inte vara bättre att faktiskt skära dem med en säker och inaktiv substans? De flesta junkies är för dumma för att använda så potenta ämnen på ett säkert sätt (jag var en så jag vet)

(Jag hånar inte, hoppas att det inte kom ut så här, legitim fråga)

bblanco

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43
förlåt att jag stör... förstå en sak. du vill skära för att tjäna mer pengar. varför inte be om bättre pris? du sätter med flit bara för din plånboks räkning risken för all slags fara för någon som valde att låta dig tjäna något... titta,, det finns inga skrivna lagar för det... förvänta dig att någon en dag kommer att vara smartare och om du har otur blev denna person mental av din elixer och sliter huvudet av dig och skiter i din hals

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
2,887
Deals
1
När det gäller ultrapotenta substanser är det värt att använda fyllmedel i tablettform. Cannabinoider är ett annat ämne i allmänhet. Jag pratade om droger som kokain, metamfetamin, amfetamin etc., som inte kan skicka dig till intensivvårdsavdelningen eller till kistan från ett dussin mg.

bblanco

Don't buy from me
Resident
Reaction score
43
Om du gav mig det så skulle jag få reda på... wtf du behöver en del av naturlagarna... borsyra och skit...

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Det är dumt att ni alla tror att det enda sättet att få mixxed cocain att skina är att använda borsyra.

FredDurst

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
10
Var inte giriga killar. Ge människor bra utrustning

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,104
Deals
1
Borsyra liknar inte kokainets utseende särskilt väl. Den här killen tog 90 % kokain och förvandlade det till 54 % lågprisvaror. All vikt som han lade till (500 g) är nu kokain för brottsbekämpande myndigheter om du åker fast Du hade 1 kg kokain och nu har du 1,5 kg. Om du frågade $ 75 / g för de skurna sakerna och $ 100 för 90%, skulle de flesta betala de extra pengarna. Du höll mindre vikt, spenderade ingen tid eller pengar på att rigga den. Hela idén är bristfällig logik. Om du verkligen inte gjorde något åt det och bara hoppas kunna få ihop det igen, föreslår jag att du lägger det i något litet, tillsätt vattendroppvis tills det är BARELY BARELY FUKTIGT. Förmodligen 2 droppar (1/10 ml) per gram och mikrovågsugn i 1 SEKUND. Detta kommer att anpassa de polära kokainmolekylerna. Om du har lagt något i det måste du buffra det (med syra) eftersom du kastade pH-av. Jag kommer att utveckla mitt resonemang om du frågar.