C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 Apr 17, 2024 #1 Jag undrar om en annan icke-nukleofil bas som diisopropyletylamin kan ersätta dietylmetylamin i PyBOP-syntesen av LSD
Jag undrar om en annan icke-nukleofil bas som diisopropyletylamin kan ersätta dietylmetylamin i PyBOP-syntesen av LSD
HerrHaber Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jan 15, 2023 Messages 577 Reaction score 314 Points 63 23 Apr #2 troligen ja, men avkastning och tidsåtgång varierar och jag skulle hellre välja den som är känd för att vara framgångsrik C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 24 Apr #3 Någon på reddit bekräftade att det verkligen var en lämplig ersättning. Avkastning, idk, men det kommer att fungera. Upvote 0 Downvote
troligen ja, men avkastning och tidsåtgång varierar och jag skulle hellre välja den som är känd för att vara framgångsrik
C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 24 Apr #3 Någon på reddit bekräftade att det verkligen var en lämplig ersättning. Avkastning, idk, men det kommer att fungera.
Någon på reddit bekräftade att det verkligen var en lämplig ersättning. Avkastning, idk, men det kommer att fungera.
HerrHaber Don't buy from me Resident Language 🇬🇧 Joined Jan 15, 2023 Messages 577 Reaction score 314 Points 63 09 Sep #4 diisopropyl ehyl amine kanske... C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 10 Sep #5 DEIsoP kan användas, det bevisade en kille på en nyligen nedlagd subreddit för kemi. Upvote 0 Downvote
C CryoThio Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Apr 7, 2023 Messages 200 Reaction score 67 Points 28 By CryoThio 10 Sep #5 DEIsoP kan användas, det bevisade en kille på en nyligen nedlagd subreddit för kemi.