Dr.Dexter Don't buy from me New Member Joined Dec 15, 2022 Messages 1 Reaction score 0 Points 1 Dec 15, 2022 #1 Hej mina herrar, jag skulle vilja veta om ni tycker att en 10 CFM, 1 HP (750W) och 15 mikron infektionspump är ett bra köp. Jag planerar att använda den för vakuumfiltrering och destillation.
Hej mina herrar, jag skulle vilja veta om ni tycker att en 10 CFM, 1 HP (750W) och 15 mikron infektionspump är ett bra köp. Jag planerar att använda den för vakuumfiltrering och destillation.
G.Patton Expert Joined Jul 5, 2021 Messages 2,713 Solutions 3 Reaction score 2,870 Points 113 Deals 1 16 Dec #2 Vilka glasvaror vill du använda? Vilken skala? Det skulle vara okej för vanlig rotovap. Var försiktig med vakuum, särskilt mindre än 2 mm hg. Använd manometer. Tillhandahållande och tillämpning av vakuum i ett laboratorium Last edited: Dec 16, 2022 Upvote 0 Downvote
Vilka glasvaror vill du använda? Vilken skala? Det skulle vara okej för vanlig rotovap. Var försiktig med vakuum, särskilt mindre än 2 mm hg. Använd manometer. Tillhandahållande och tillämpning av vakuum i ett laboratorium
Zarder Don't buy from me Resident Joined Dec 17, 2022 Messages 39 Reaction score 7 Points 8 18 Dec #3 Se också till att du använder en vakuumfälla, jag förlorade nyligen en pump i förtid på grund av kontinuerlig användning utan en finfälla. Upvote 0 Downvote
Se också till att du använder en vakuumfälla, jag förlorade nyligen en pump i förtid på grund av kontinuerlig användning utan en finfälla.