Looking for a vendor Psykonaut ständigt sökande

helon262

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Hej alla, jag gick nyligen med och är glad över att hitta en så stor resurs tillgänglig här. Med det sätt som världen går på är det trevligt att hitta öppen tanke och diskussion fri från censur och förbud. Även om jag kommer att ta en hel del tid här i framtiden för att bläddra igenom all information på hela webbplatsen, hoppades jag att ni kunde ge mig ett försprång i att hitta en bra leverantör för - LSD, COCAINE och XANAX? Det har varit svårt att titta på de senaste tio eller fler åren för att se kvaliteten på droger gå ner medan priset går upp ... Fittorna på DOD och DEA har gjort prekursorkemikalierna för kokain så svåra att få tag på att allt kokain jag har haft alla dessa år har varit skräp som gjorts med någon skitutvinning och beredning. Och jag skulle falla över om jag någonsin skulle kunna hitta en faktisk xanax av farmaceutisk kvalitet, inte någon pressad upp skit analog benzo som är en giftig forskningskemikalie ... Om någon där ute kunde PLEASE kasta mig en drog livlina skulle jag vara evigt tacksam.