Question Pseudoephedrine (120mg) Sustained Release piller till Meth möjligt?

dragonbooster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jag har Levocetirizine (5 mg) + Pseudoephedrine (120 mg) piller. Kan jag göra Meth med dessa piller? Jag är från Indien btw.

Attachments

• ba5rDSVoM9.jpg
    ba5rDSVoM9.jpg
    20.5 KB · Views: 157

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
166
Dessa tabletter är lämpliga för framställning av metamfetamin. Du måste extrahera pseudoefedrinet från dem.
Jag vet inte vilken typ av skal du har och om efedrin kan extraheras med alkohol.
Därför skulle jag göra damm från tabletter och lösa upp allt i vatten, tillsätt en lösning av NaOH-alkali till nsh 11-12 och fyll i petroleumeter ... extrahera basen flera gånger med eter och tvätta den med vatten. Jag skulle torka ut det från vattnet.
Jag skulle destillera petroleumetern och omvandla basen till pseudoefedrinhydroklorid.
Välj sedan den teknik som du vill använda för att få meth.

picture5757

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Trevligt att träffas, sir. Jag skulle vilja veta mer om den här processen.

UAnW4yMwgO

M1wgkIBnJx

dragonbooster

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Så så småningom behöver jag Pseudoephedrine Hydrochloride eller Ephedrine Hydrochloride för att göra Meth? Eftersom jag också fick dessa injektionsflaskor med efedrinhydroklorid som var och en innehåller 30 mg efedrinhydroklorid.

Attachments

• D9OdWhkVSi.jpeg
    D9OdWhkVSi.jpeg
    13.7 KB · Views: 131

Hank Schrader

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Reaction score
166
Ingen skillnad.
För att få is behöver du l-efedrin eller d-pseudoefedrin. Som regel innehåller läkemedel den önskade formen.
Hursomhelst får du metamfetamin.
Det är mycket enkelt att extrahera den önskade produkten från ampullerna. Gör ett vattenbad och indunsta vätskan på en platta och tvätta efedrinhydrokloriden med vattenfri aceton.

SonOfJessieBerg

Don't buy from me
Member
Reaction score
7
hej hank
Jag har samma piller. Theres ytterligare en ingrediens skriven på blistern står det - Färg - järnoxid röd usp-nf. Metoden du sa fungerar för pillret säkert? eftersom jag sökte i reddit står det att olika piller har olika metoder men deras databas är rent amerikansk.

Fysisk beskrivning av p-piller - 80% av p-piller är vit i färg och resten 20% är ljusröd färg

Jag förstod inte detta
"extrahera basen flera gånger med eter och tvätta den med vatten. Jag skulle torka ut det från vattnet." "Jag skulle destillera petroleumetern och omvandla basen till pseudoefedrinhydroklorid."

när etern drar psuedo i den. måste vi frysa den för att psuedo ska bilda kristall korrekt? Som hur dmt-extraktion görs är nps fryst i 24 timmar för att kristall ska bildas. Är det samma sak med psuedo? Psuedo är HCL varför skulle vi behöva destillera eter och omvandla basen till HCL igen?