Question pris kokain

forgetme666

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Reaction score
0
Hej hur du är Jag skulle vilja veta vad som är de bästa priserna för ren kokain på 90%/100% från 1 kg

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
296
Deals
1
blandade priser över hela världen 👍 såvida du inte vet vilket land du vill ha det från får du ett faktiskt pris

forgetme666

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Reaction score
0
Är det möjligt att hitta en säljare som säljer ett kilo kokain i person inte genom den mörka webben Jag kan flytta över hela Europa men helst en säljare i Spanien eller Holland tack

gringo0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
14
Aktuellt pris i huvudnav i Europa per kilo just nu är 30k Nederländerna/Belgien, 27-8k Spanien.

forgetme666

Don't buy from me
Member
Language
🇫🇷
Reaction score
0
Är det möjligt att hitta en säljare som säljer ett kilo kokain i person inte genom den mörka webben Jag kan flytta över hela Europa men helst en säljare i Spanien eller Holland tack

gringo0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
14
Den mängden produkt du inte borde se ut för att köpa via mörk webb, särskilt inte "personligen", eftersom det skulle vara ett samtal att råna eller bluffa. Det är bara min åsikt.
Om du redan är i branschen (jag antar att du är det om du funderar på att köpa ett kilo) så skulle det inte vara svårt att fråga några av dina kollegor som är i spelet, som har kommit av hans kontater att ge dig och samtidigt vara rekommendation för båda sidor. Troligtvis skulle det vara ett sätt att ha en hälsosam långsiktig kontakt.
Om jag är i din position är det den riktning där jag skulle titta på.
Lycka till med allt