Styrkan hos ADB-BUTINACA

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Jag fick ADB-BUTINACA från en leverantör som sa:


men jag trodde att styrkan hos ADB-BUTINACA kommer att vara aktiv i mg-intervallet? Jag smakar det direkt i gram, ingen effekt alls, blir jag rippad? eller finns det faktiskt ett annat CAS-nummer av ADB-BUTINACA med stark styrka?
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
Det är DEFINITIVT inte i gramområdet.
Jag tror att man dör om man får i sig ett gram abd-b hehehe
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
159
Points
43
Adbb bra grejer. Svagare än 5cl men topp grejer. MG skulle få dig hög
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
tog bara ett annat gram, ingenting händer, jag antar att Kina-leverantören nu bara säljer låga grejer
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
Tja, en hel del leverantörer som säljer sämre saker sedan förbudet
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
sigh.... kommer att göra det till vårt eget
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
Ja bättre att göra din egen synth, då kommer du att veta vad du har
 

XenocodeRCE

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 29, 2022
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
exakt

vi ska också sluta säga "6cl är svagare / 4f abd är starkare" etc som denna person eftersom det inte finns någon objektiv "styrka" eller skala, det är alla subjektiva upplevelser. dess kvalitativa per definition finns det ingen skala, endast kvantitativ är skalbar
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
Tja tbh vissa noider är def "svagare" än andra. De beter sig alla lite annorlunda på receptoraktivitet / affinitet.

Det finns en mycket intressant bit på synth noids här:
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/common-pathway-for-cannabinoids-syntheses.1484/
 

XenocodeRCE

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 29, 2022
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
igen hur man bevisar det ? ingen objektiv skala, det här är ren spekulation. syntes är vetenskap och vetenskap kan bevisa eller motbevisa saker, subjektiv upplevelse kan inte

som tidigare nämnts är en noid effektiv eller inte. ibland röker du JWH och sedan behöver din kropp mer för att känna samma sak, så du byter till ABD FUBINACA eller något annat och du tror wow ren magi det är den bästa noiden men det är inte, det är vana.

enda objektiva skalan i vetenskapen för noidstyrka är EC50-potens på CB-receptorer själva. men eftersom förutom om du gör syntesen själv har du mestadels krita och föroreningar och skräpkemier kan du inte riktigt ha ett ordentligt EC50-test
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
Ow yea yur defenitely rätt på detta, erfarenhetsbaserad information är mycket subjektiv.
 

XenocodeRCE

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 29, 2022
Messages
11
Reaction score
2
Points
3
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
Jag håller med om att erfarenhetsbaserad information är mycket subjektiv och att tolerans byggs upp mycket snabbt, oavsett om den är naturlig eller syntetisk.
Men de mottagna varorna är alldeles för låga och jag kan inte säga någon effekt alls, jag är inte en droganvändare och rörde inte marijuana eller andra saker som år,
Jag har aldrig hört talas om EC50 och gjorde lite sökning, jag skulle gärna utföra testet om den leverantören kunde ge råd om hur, men när jag tittar runt säkert ingen "ÄTA" gram i ADB-BUTINACA som jag gjorde bara för att testa styrkan
 

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Jag ser mycket fram emot att en marknad för syntetiska cannabinoider kommer att starta här mycket snart. Jag undrar fortfarande varför det inte har hänt trots att det finns så många experter här. En sak till, vänligen skicka bara betrodda säljare eftersom vi litar på det här forumet och det överensstämmer med mig att det inte finns några legitima kinesiska leverantörer i dessa dagar
 

Charlenedelarosa

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
8
Reaction score
4
Points
3

Jag håller helt med ... Kina-marknaden har gått ner i avloppet, jag har blivit lurad för tusentals ... de kan bara inte göra det som de brukade också ...
Jag tror att vi behöver en certifierad leverantörslista här. det är bara rätt att mängden experter i detta forum är galen ... .

kan vi få det att hända ??
 

malayboy

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 15, 2022
Messages
58
Reaction score
35
Points
18
några av Kina-leverantörerna misstänks fortfarande vara giltiga, jag validerar dem fortfarande för närvarande, alla uppdateringar kommer att finnas på min Malaysia Group
 

Charlenedelarosa

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
låt mig veta bror ... jag letar efter en legit leverantör potentialy bulk order. :D
 

flightrcs

Arested
Member
Joined
Jul 17, 2022
Messages
34
Reaction score
50
Points
18
Hej, min ADB Yellow dess smällare! Vi skapar av oss själva direkt från Kina Huvudråvaror, men för framgång behöver du viss kunskap naturligtvis för tips och tricks kan du fråga mig, jag är här för att bidra till detta forum från och med nu, för alla prov eller till och med beställning kan du också kontakta mig!

Tack på förhand @TONI
 

flightrcs

Arested
Member
Joined
Jul 17, 2022
Messages
34
Reaction score
50
Points
18
God kväll, broder! ADB är kungen! 5CL Det kommer bakom! ADB Dess hiting dig som galen med låga doser, du går för att sova omedelbart! 5CL är för galen eufori, om du blandar båda går du till en annan nivå! Jag kunde skicka ett test åt dig för att förstå vad jag menar!

Tack i förväg @Tony!
 

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 29, 2022
Messages
161
Reaction score
159
Points
43
5CL är starkare än adbb tror jag som med 30% .
Detta var min erfarenhet av adbb och 5cl före förbudet och nu med kit.
Du får bättre värde genom att göra 5CL från kit.
 
Top