Looking for a vendor Polska nitroetan/nitrometan

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Så jag har hört från några personer nu, att de förvärvar riktigt billiga kemikalier från Polen.
Jag var villig att betala för flaskan med kem med den sista killen jag pratade med och sedan skickade han mig hälften av det men sedan gick han tyst....
Iv har också fått höra från någon annan att Polen gör billiga kemikalier.
Jag letar specifikt efter nitroetan eller nitrometan - jag kan bara hitta 25l trummor och som hemkemist har jag inte råd, och jag vill inte heller ha så mycket!
En liter skulle vara bra, av varje om möjligt och också bara några av grunderna - ren eller till och med azeotrop H2SO4.
Om jag inte får fråga detta eller det kan vara på ett bättre ställe, var god känn dig fri.
var får människor kemikalier från i små mängder för någon som gör personliga mängder psykedelika för att hjälpa deras mentala hälsa. Jag är i Storbritannien
tack!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Irriterande, eller hur? Kort av att ta en resa till Polen eller köpa 25l från Kina jag är stumped ...

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Du kan enkelt hitta polsk niteroetan som är billig, eller italiensk som är dyr, de båda är lätta att hitta på Google

Last edited:

SkinnyChef

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Nitrometan kan du enkelt få på organicchemistrypoland.pl - Inga frågor ställs, men brittiska tullar kan vara ett problem, jag vet inte hur kreativ han kommer att bli i dessa fall.
Och för nitroetan ... Jag känner inte till lagen i Storbritannien, men i EU är det ett normalt lagligt reagens. Du kan få någon form av billigt på brumer.com eller i mindre mängder på S3-kemikalier i Tyskland.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
För att vara rättvis är det ganska lätt att få skit skickat till Storbritannien. Det är så jag har fått ALLA mina reagenser och lösningsmedel hittills. Den webbplatsen har förändrat min värld ...

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Nitroethan - nitrochemis är en clearnet-leverantör med bra feedback

Kingship

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
det här lol

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Vad menar du med att det finns nitro i landet? Finns det nitro i landet? Ja, det finns det, om du antingen arbetar på ett registrerat företag ELLER om du har en länk - vilket är vad jag frågar efter! Jösses, människor är MYCKET svårare för mig att hantera än kemikalier. Ursäkta om jag låter som en kuk som fumlar runt men alla måste börja någonstans innan de kan posta självbelåtna svar som dig själv!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Ja, jag tittade faktiskt på nitrochemis - jag har bara tappat bort länken! Mycket uppskattat för det! Jag vet att den finns i länkavsnittet men jag måste ha missat den andra och tredje gången jag tittade - jag minns att jag såg P2NP på den här webbplatsen.

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Jäklar - nitrochemis skickar inte nitroetan till mitt land... så irriterande. Det händer ofta med dessa ämnen - jag antar att de inte kan fraktas med flygplan...
Jag antar att jag kunde köpa lite P2NP men det var inte riktigt poängen ...
Det verkar som om varje "källa" jag stöter på inte skickar till Storbritannien.
Förvärvet av kemikalier blir svårare än de faktiska kemiska rxn: erna jag gör

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Jag har faktiskt hittat en fantastisk produkt som säljs i Storbritannien och som inte ens är en ovanlig produkt för mig att beställa. Jag är konststudent och det finns ett akryllim som är tillverkat av DCM och nitroetan. Det kom precis och förväntade sig metanolen så att jag kan fortsätta med DMT / DET-synteserna men nope....lol
jag tycker att det är användbart att ha flera projekt på gång när som helst när du gör det här, bara när det gäller kemförvärv - jag skulle förmodligen inte arbeta med två projekt samtidigt, det är galenskap men ja, förvärvsfasen är jag alltid på jakt efter nuförtiden!

Rabidreject

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
29
Jag ber om ursäkt, kungen, uppriktigt. Det var inte i sin ordning att säga så. Jag blev bara förvirrad av ditt svar och jag gör en benzo detox för tillfället. Väldigt rappt - jag ber verkligen om ursäkt för ett så arrogant svar...