K kitboy Don't buy from me Resident Language 🇪🇸 Joined May 26, 2024 Messages 24 Reaction score 6 Points 3 Jun 22, 2024 #1 Kan någon hjälpa mig? Ättiksyraanhydrid är svårt att få tag på och det enklaste sättet att producera det är alltför förorenat med svavelklorider.
Kan någon hjälpa mig? Ättiksyraanhydrid är svårt att få tag på och det enklaste sättet att producera det är alltför förorenat med svavelklorider.
fidelis Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Mar 1, 2024 Messages 317 Reaction score 383 Points 63 30 Jun #2 "Blyacetat fungerar definitivt, och jag är övertygad om att kalciumacetat/fenylacetat är lika effektivt. Järnsalter påstås fungera för ketonsyntes från blandade karboxylsyror. Men det verkliga svaret är: Tube Furnace" (från detta reddit-inlägg) användbar vespiary-diskussion, om du är intresserad ^_^ Upvote 0 Downvote
"Blyacetat fungerar definitivt, och jag är övertygad om att kalciumacetat/fenylacetat är lika effektivt. Järnsalter påstås fungera för ketonsyntes från blandade karboxylsyror. Men det verkliga svaret är: Tube Furnace" (från detta reddit-inlägg) användbar vespiary-diskussion, om du är intresserad ^_^