Question Beställning av satsreaktorer online

Haruki.Murakami

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Jag planerar att köpa en 100 liters satsreaktor online.

Jag har tittat runt på internet på tor-webbläsaren för webbplatser som erbjuder satsreaktorer och många reaktorer med ett syfte som passar oss har hittats. De är vanligtvis listade på kinesiska grossistwebbplatser.

Jag har läst några andra inlägg på detta forum som liknar denna fråga och lärt mig följande:

Beställ en reaktor till en fastighet i ett avlägset område som ligger långt borta från den fastighet du ska utföra din syntes. Skanna fartyget efter eventuella spårningsanordningar. Jag kommer också att ha medlemmar av mitt team stationerade i detta avlägsna område (vi har valt en plats mitt på landsbygden där bokstavligen ingen är runt) så om det finns några brottsbekämpande tjänstemän i området som övervakar oss när vi hanterar den här produkten och flyttar den till syntesplatsen, kommer vi att märka det. Vi äger också en drönare själva så att vi kan ha ett fågelperspektiv över hela området för att se till att ingen tittar på oss.

Är de här kinesiska reaktorerna bra?

Är vår opsec tillräckligt bra för att hantera en reaktor i Europa på ett säkert sätt? (Tyskland för att vara exakt)

Är det lagligt att äga sådana reaktorer utan anledning?

Tack till alla vänliga individer som guidar oss om detta.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
Vi brukade leka katt och råtta med amerikanerna och deras gränsstyrka när vi försökte få in pressmaskiner i antal genom en port. Nu är det här spelet oändligt mycket svårare, på grund av den tekniska utvecklingen och att hela EU har sand i fittan när det gäller reaktorerna. Om du har pengarna, bli vän med ett företag som accepterar anpassade beställningar för glasblåsning, arbeta dig långsamt upp antingen personligen (den här vägen skulle jag välja) eller online (mer skissartat eftersom de bara kan vidarebefordra begäran till fbi och du hukar och hostar dagen efter nästa) för att de ska göra reaktorn åt dig.

Jag föreställer mig också att du läser om reaktorn på inlägget som gjorts på detta forum, du såg några bilder, kanske en auktion för en, men om du förväntar dig att någon ska sälja dig en ... jävla lära sig vad en reaktor faktiskt är, hur du utför underhåll på den, vilka delar som slits ut snabbast, vad dina begränsningar är på grund av det och vad det låter dig göra, vilka specifikationer du vill ha för din synth (sådana stora reaktorer beställs vanligtvis för en specifik synth och har anpassade saker tillagda), kommer säljaren att förvänta sig att du vet allt om detta. I det ögonblick du frågar något så dumt som hur du kopplar vattnet till reaktorn kan du vara jävligt säker på att de kommer att rapportera dig eller försöka dra nytta av dig.

Zan444

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
19
Köp den bara. Plocka upp den och kolla om det finns någon GPS om du är paranoid. Mitt folk beställde reaktorer från Kina och de kom. Men de kontrollerade inte för GPS.
Plocka också upp den med en bil som inte kan spåras till dig och när du beställer använder du ett nytt telefonnummer för kommunikation med kuriren som kommer att ta med det.
Det är bäst att beställa det på någon slumpmässig gata och bara vänta där den dag de går för att leverera det.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
@Zan444

Har du framgångsrikt beställt en batchreaktor? ger du råd om första handserfarenhet?

I stora städer spelar det ingen roll vilken bil du använder. Poliser från en särskild avdelning kommer att tilldelas ditt ärende och de kan följa dig på gatukamera i stora metropoler eller svansa dig med hjälp av undercover-bilar. Dessa avdelningar mot narkotikahandel är utbildade i att skugga sitt mål i flera fordon (ett faller tillbaka, ett annat ansluter sig för att följa dig), de använder drönare nu och i en satsreaktor finns det oändligt många fler platser att gömma något så litet som en GPS-sändare (till exempel borra ut en del av teflon och fäst den där eller i stålramen, den är mindre än ett AAA-batteri). Ju närmare gränsen till Mexiko du kommer, desto mer sofistikerat och mer sannolikt är det att du arbetar med DEA från början, eftersom de förföljer kartellmål.

Att beställa maskiner är inte så enkelt som att plocka upp dem, demontera dem och transportera dem till en säker plats. Övervakningsoperationer har blivit exponentiellt mer sofistikerade under de senaste åren. Om du är så modig så skit i det, köp reaktorn så får du reda på det själv.

IMO det enda alternativet som skulle vara meningsfullt är att upprätta ett konto hos ett företag som kan producera en och efter en tid placera beställningen med en bra ursäkt för varför du behöver en eller ha en affärsfront där du skulle använda en batchreaktor så att du kan köpa den direkt och efter en tid flytta den från leveransplatsen.

Om du har en legitim affärsfront är det så enkelt som att köpa maskinen direkt och efter en tid flytta den och skriva av den från inventeringen som en totalförlust (piano föll på det, skit gick sönder, icke-återvinningsbart). Detta är det enklaste och minst komplicerade sättet.

Loki12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
26
också LOL @ "beställ det till någon slumpmässig gata". Ja, ett kärl för kemiska reaktioner som beställs till en övergiven gata väcker absolut inga misstankar. Samma sak med "en ny bil och ett nytt telefonnummer", för det kommer att spela roll när polisen stoppar dig när du lastar på batchreaktorn på din pickup och ber dig om ditt ID. Det nya telefonnumret kommer att få dem att tappa fattningen!

Haruki.Murakami

Don't buy from me
Member
Reaction score
2
Som @Loki12 sa är det definitivt ingen bra idé att "beställa det till någon slumpmässig gata". Vår plan är att beställa den till en "plats mitt ute på landsbygden där det inte finns någon", eftersom en av våra korrespondenter har en fastighet där. Det är inte en övergiven gata som väcker några misstankar.

Om en hemlig operation genomförs kommer vi att märka det omedelbart eftersom det kommer att ske i ett landsbygdsområde där ingen egentligen är i närheten. Därför har din beskrivning av risken för att vi skulle kunna spåras via CCTV mitt i staden upplösts. Vi sa också att vi själva har en drönare så att vi kommer att kunna se varje fordon som finns i området och allt som händer i området. Om någon är beredd att följa efter oss kommer vi att märka det.

Enligt min mening tror jag att detta är det säkraste sättet att beställa reaktorn. Rätta mig om jag har fel, men den enda förbättring som jag kan tänka mig just nu är att köpa en annan drönare och låta den kontrollera himlen för en polisdrönare medan den andra drönaren har ett fågelperspektiv över hela området.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Du behöver särskilt en glasreaktor? Du är från Tyskland, jag köpte en hel del stålkärl från "kleinanzeigen" och lät min stål / svetskille göra justeringarna åt mig, på det sättet är du inte begränsad till en volym på 100/200L som glasreaktorerna.