Ny webbplats för Dead Drops

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Jag bygger en webbplats för min lokal för Dead Drops. Med tanke på det stundande valet har jag kanske utvecklat ett mycket lukrativt system. Jag vill testa min uppsättning med en donationssida som kommer att länkas till en QRC-kod. Dead Drop-systemet kommer att fungera på samma sätt med QRCode-klistermärken så jag vill köra mitt donationsschema som ett test av mitt system.

Jag hanterar fortfarande skitdatabasproblem som jag kommer att arbeta igenom. Det jag letar efter vägledning om är att ställa in API som kommer att fånga betalkort / kreditkort, konvertera till btc och skicka till min plånbok. Från och med nu är det enda sättet jag kan tänka mig att arbeta med detta att bara ha en btc-plånboksadress och hoppas att människor vet hur man / redan har krypto som skulle skära en mycket stor del av min bas ut vilket gör systemet förmodligen mer problem än det är värt.

Några förslag? Någon som gör något liknande? Något plug-and-play skulle vara underbart om det finns.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,706
Points
113
Deals
666
Jag föreslår att du väntar ett tag. Vi har redan utvecklat en marknadsplats där du kommer att kunna sälja dead drops, göra beställningar för leverans med kurir. Vad som helst. Vi har tagit hand om allt. Det är bättre att du investerar i ditt eget labb.
Vi kommer att lansera det här projektet i år.
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
68
Reaction score
62
Points
18
Deals
13
Det här marknadsprojektet låter lovande och intressant. Men kommer det att finnas service i vissa landsbygdsområden? Jag är utanför kartan, inte i närheten av HIDT-områdena enligt den nuvarande kartan, vilket är bra. Jag bor också nära flera stora universitetsstäder men vanligtvis är saker som detta bara till hjälp för större städer. Kommer programmet att kunna hjälpa till i områden som mitt?
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Jag ska fokusera på mitt dragskåp för tillfället!
 

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Joined
Sep 20, 2022
Messages
138
Reaction score
73
Points
28
Det skulle vara fantastiskt, särskilt om det var möjligt att ta emot beställningar från Kina i större kvantiteter.
 

KurtV989

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2024
Messages
120
Reaction score
86
Points
28
Jag har redan sagt det, och jag säger det igen: Tack Reuters...!
 

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Mar 31, 2024
Messages
68
Reaction score
62
Points
18
Deals
13
Att ha en dedikerad kurirperson i vissa områden skulle spara så mycket problem. Jag har 1 Landsbygdsalternativ som jag har funnit fungerar bra, en nära vän till mig är en fedex leveransförare med en fast rutt. När ett paket beställs ser vi till att leverantören använder fedex och eftersom min förare känner till de flesta platser i sin rutt 2 eller 3 adresser väljs och ett specifikt namn som bara föraren vet, morgonen paketet är på lastbilen kommer han att se namnet och adressen i sin skanner. Han kör sin rutt som vanligt och när han träffar området skannar han paketet som levererat och lägger det i sin lunchlåda och tar det hem efter jobbet. Min vän går sedan och plockar upp det. Den enda kopplingen till någon alls med denna metod är när fraktsedeln / portot som kan lösas på olika sätt. Har du en vän som levererar för ups, fed ex eller någon annan tjänst som finns i ditt område så kan detta vara en bra metod för frakt och mottagning
 
Top