Först tycker jag att du ska välja ett målläkemedel som du vill syntetisera och sedan försöka samla så mycket information om det som möjligt.
Läs in dig på litteratur som ger kunskap om detta läkemedel.
Troligtvis kommer det att finnas flera syntesvägar tillgängliga för detta läkemedel, välj en som är mest lämplig för dig (en väg där du kommer att kunna köpa alla ingredienser) och försök sedan lära dig om alla steg som är involverade för att avsluta denna väg och syntetisera slutprodukten framgångsrikt.
Här är några ämnen som kan hjälpa dig:
Bok om uppbyggnad och drift av clandistina droglaboratorier:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...eration-of-clandestine-drug-laboratories.119/
Ångdestillation:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...xf2qgyd.onion/threads/steam-distillation.578/
Extraktion:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhni37ybtt7mkbjyxn2pgllzxf2qgyd.onion/threads/extraction.553/
Vakuumdestillation:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...nd-application-of-vacuum-in-a-laboratory.813/
Uppsättning av hemfiltrering:
http://bbzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...ry-diy-exhausting-fan-models-and-filters.471/
Användning av Rotavaps:
h
ttp://b bzzzsvqcrqtki6umym6itiixfhn...gyd.onion/threads/used-rotary-evaporator.478/
Även om ovanstående information kan vara mycket lämplig för de vägar jag väljer för mina produkter, kan dina produkter kräva helt andra vägar.
Börja med att definiera din produkt först.