Question behöver hjälp

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
folk, hur är det möjligt för lsd att inte fångas vid gränsen, eller att personligen lämna landets gräns med lsd, till exempel om jag klistrar in ett dubbelsidigt papper i ett öga i min plånbok och lägger lsd mellan dem, vilken typ av resultat kommer att hända, och är lsd Decently detekterbart som andra droger ?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Även om hundar KAN utbildas för att hitta LSD är chansen att stöta på en som är minimal.
Svabbtester som de har på flygplatser kan också upptäcka det, men det är ett extra alternativ när du köper maskinen, de flesta är basmodeller som upptäcker de mest populära drogerna.

Pharmacist487

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Enligt min egen åsikt beror det på byrån eller frakttjänsterna du använder. Eftersom vissa skickar ut paket som prioriterade paket Whig eller ingen anledning till att de kan manipuleras med. Vissa använder metoder som att skicka ett födelsedagskort eftersom det är det är en mycket lätt vikt

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
hur kan det hittas tack vare hundar, eftersom lsd inte har någon lukt?Kan du förklara? saker som skickas till vårt land som brev, inte som last, öppnas vanligtvis inte.eftersom personliga privata saker kan hända i brevet, skickas vanligtvis papper, om jag lägger lsd mellan papperen och det inte finns någon svullnad i brevet, tror jag inte att det kommer att bli ett problem, vad tycker ni killar?

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
508
Deals
5
Ja, det kan jag. Alla ämnen har ett ångtryck, oavsett om de luktar eller ej. Det betyder att små partiklar flyger genom luften, som vanligt. En hunds nos kommer att plocka upp en av dessa partiklar och säga HEEY VÄNTA EN MINUT och ge signalen.
Naturligtvis orsakas en positiv hundsignal för det mesta av föraren genom någon diskret signal eller ordföljd: duktig pojke, duktig pojke sa två gånger eller något liknande, vilket får hunden att varna och ger föraren en anledning att söka dig helt och hållet.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Lägg det på gummibjörnar och försegla förpackningen igen som om den aldrig öppnats :) Tacka mig senare! Det är det sätt som många psykonauter använder för att få sin lsd från EU till Asien, vilket är en mycket riskabel väg.

Se till att använda helt nya handskar (nitril eftersom DNA inte kommer igenom dem heller) för att försegla paketet så att inga LSD-spår kommer att finnas kvar på utsidan av påsen.

Helst vill du köpa ett paket gummibears som du kan få på flygplatsen du reser från, i exakt storlek ... så att du bara ser ut som en annan turist som köpte lite godis i taxfree när du anländer till destinationslandet

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
jag förstod vad du sa, men det finns ett problem, processen att ta en gelébönor låda och lägga den i den måste vara före flygplatsen, så paketet måste passera genom xray.jag pratar om före xray problemet, skulle det inte väcka uppmärksamhet under xray transit om någon bär ett paket med gelébönor med dem före en internationell resa? också, vad säger du om att föra lsd i ett brev från ett annat land? Jag är öppen för nya idéer som detta på lsd.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
606
Vad jag menade var att förbereda gummibearpåsen hemma och ta med den hela vägen till ditt destinationsland.
Jag kände människor som gjorde det med mycket högriskländer och de använde inte ens propper gummibear-påsar, de använde bara plastpåsar.

Jag tror att ett brev kan fungera också.

Anhedonia35

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
pratar du om att injicera LSD i små björnar? det är smart

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score