Question Metakvalon - Quaaludes

MediocreMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
21
Har någon någon annan information än syntes om Quaaludes? Jag hör många positiva vibbar från det, men inte mycket när det gäller tillgång till.

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
43

MediocreMan

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
21
Jag är medveten om syntesen, jag blev bara förvånad över att man kan hitta tillgång till så många läkemedel på en enda plats, men inga ledtrådar till Ludes. Jag har sett några av de sällsynta kemikalierna, kanske inga pengar i det? Jag är bara nyfiken.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Jag har gjort quaaludes från isatoinsyraanhydrid och O-toluidin med acetylaceton. Den rapporterade avkastningen på erowid är 80%. Jag fick som mest 30%, så efter procedurens mängder var det slutliga utbytet cirka ~ 4 g. Reagenserna är för det mesta mycket billiga, men när doserna är några hundra milligram blir det ganska svårt att göra många doser. Därför är priset vanligtvis orimligt för de flesta. Jag skulle kunna sälja dem här om tillräckligt många var intresserade och villiga att betala prislappen.

View previous replies…

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Många människor som aldrig har provat MQ vill bara ha det för att de inte känner till den otroliga heliga gral som denna förening är om den är korrekt tillverkad, oavsett HCL of Freebase. Eller de TÄNKER att de försökte det, en av dessa skräpgrejer, antingen för svaga, eller giftiga, eller mutagena, eller ger kramper - det är många analoger som misslyckades. Och den som fungerar är a) att leka med din egen hälsa för att få en genmutation eller hamna berusad b) den träffar starkt med bara 1/6 av dosen av MQ som behövs. Men det är inte alls den nirvana som ges från den riktiga, ursprungliga.

Produktionskostnaden om den görs på rätt sätt är cirka 12-17 usd/g. Vanligtvis säljs det för 90 usd/g, för större kvantiteter kanske det sjunker till 60. Men det finns gamla freaks som njöt av det när det fortfarande var tillgängligt på apotek - som är villiga att betala till och med 120-150 usd / g.

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
43
Jag uppskattar verkligen de informativa inläggen. Det har alltid varit på min bucketlista men jag har varit trött på grund av bristen på ansedda partier som jag har hittat och frånvaron av en lovande analog.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Farbror har verkligen rätt ;) Jag menar, med 300 mg upplever du först ett nöje muskler som smälter och bleknar till ett helt avslappnat tillstånd, efter 30-45 minuter börjar det andra steget, du kan känna dig sömnig i 10 minuter och lite yr, men bekymren tvättas bort från en orgasmisk varm förökning i din kropp, som det bästa av opioidernas lycka. Men utan någon irriterande nickning. När du tror att det inte kunde bli bättre, efter 60-70 minuter, sparkar det sista steget in och toppar till ditt perfekt fysiska välbefinnande, en mycket humörig, mild eufori - mysig stimulering slutför cirkeln och når det mest önskvärda tillståndet som droger kan erbjuda (såvida du inte söker psy / dissos-effekter, uppenbarligen). Efter 3 timmar eller så, efter att ha tillbringat tiden i nirvana men med ett mycket klart, underhållet sinne - utan att vakna upp i ett annat rum som det lätt uppstår med bensoblaster eller starka opioider, kan du sova och ha den bästa sömnen du kan komma ihåg, vakna fräsch och helt nöjd med upplevelsen.

Farbror kunde förmodligen ha berättat historier om något som till och med överträffar den himmelska upplevelsen av MQ, en annan klass som inte finns någonstans längre, förutom för någon nästan noll rekreationsanvändning - som lägger till MQ's sque-upplevelse, en extra on-set första 20 minuter som ger en spik av eufori och stimulering som det bästa av kokain och renaste amfetamin kombinerat - innan man skiftar i de andra 3 faserna som beskrivs ovan.

För närvarande är jag mycket upptagen IRL, men jag skulle gärna prata mer om sådana ämnen - Helst bör det vara på en privat grupp?

Till alla andra läsare som överväger MQ-analoger: gör vad som helst men håll dig borta från NMQ, det kan verkligen ge dig en gratis cancer (inte att det verkligen kommer att hända att prova det, men ändå, mellan toxiciteten och det okända "hur mycket är för mycket för att få en mutagen effekt", förutom att inte vara som den riktiga MQ - är inte en risk som är värt att ta. MMQ kommer att ge dig kramp med> 40-50 mg, jag skulle inte råda sådan erfarenhet heller. Och om du hittar någon som påstår sig ha det riktiga och du kommer att köpa, skicka det till laboratorietest för din egen säkerhet. Vänligen håll dig säker, sådana föreningar skönhet kan vara dödliga av flera olika skäl, och de ska inte betraktas som "RCs" av andra välkända klasser.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Du har helt rätt när det gäller analogierna. Jag har gjort och provat mebroqualone och mecloqualone, och de är inget som den riktiga saken. Jag var för rädd för att prova de andra analogerna eftersom det finns en stor risk för anfall. Jag skulle inte alls rekommendera analogerna. Det finns mycket bättre droger där ute. Real Methaqualone är bra, men enligt min mening är det över hyped. Jag tror att många människor romantiserar det bara på grund av sällsyntheten och det faktum att de sannolikt inte har tagit det på 30+ år. Kanske är det bara jag, för jag gillar inte lugnande medel.

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38

Det är naturligtvis alltid subjektivt, om du bara är för starka stimulantia, dissos eller psy, är det förmodligen inte något som lockar dig så mycket. Men för alla polytoxiska som gillar både uppers och downers, och för de psykologiska och fysiska effekterna det ger, är det väldigt svårt att ogilla det, men jag förstår din poäng.

@MadHatter
Är du medveten om sådana studier?

"I den aktuella studien har vi identifierat en ny metakvalonanalog, 2-fenyl-3- (p-tolyl) kinazolin-4 (3H) -on (PPTQ), i en screening av 67 analoger vid fem aß2?2S GABAAR-subtyper."

"Således visade den analoga 2,3-difenyl-kinazolin-4 (3H) -onen (PPQ) 40-120-faldiga ökningar i modulerande styrka jämfört med MTQ över a1,2,3,4,5ß2?2S GABAAR i den fluorescensbaserade FLIPR Membrane Potential Blue (FMP) -analysen"

"Slutligen visade sig PPTQ-platsen vara allosteriskt kopplad till platser som är inriktade på neurosteroider och barbiturater men inte till bensodiazepinplatsen med hög affinitet i a1ß2?2S-receptorn. Sammanfattningsvis visar utvecklingen av en mycket potent, biotillgänglig GABAAR ago-PAM genom subtila modifieringar av metakvalonstrukturen att derivatisering av denna ökända drog från det förflutna kan leda till modulatorer med distinkta funktionella egenskaper vid receptorerna."

Last edited:

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Informationen om erowid och de olika andra som finns på reddit och andra kemisamhällen kan vara ok för mycket skickliga kemister, men inte tillräckligt detaljerade, och fortfarande med vissa variabler i spel (baserat på prekursorer som valts), kostnader och de otolkade sakerna som kan göra livet mycket lättare vilket gör det möjligt för en medioker kemist att uppnå en bra syntes med höga utbyten. Och ha mindre problem i den sista men inte minst delen av rening - annars slutar man med att ha en blåscancer slutprodukt, är inte riktigt målet för att försöka skapa en av de mest njutbara kemikalierna i vintage farmakologi.

Det enda stället i världen där det fortfarande är en läkemedelsprodukt är Sydafrika, men ISO / kvalitetskontroller är så dåliga att pillerna i blåsorna innehåller O-toulidine och det är en av de många anledningarna till att människor som missbrukar dem slutar med denna sjukdom. Ett av de mycket få fallen i världen skulle en olaglig synth vara bättre än en läkemedelsprodukt.

Jag har tillgång till opublicerad information som lämnats till mig från 3 olika mycket skickliga kemister som gjorde flera satser av MQ (och jag kunde bekräfta dess renhet, skickad till laboratorietest två gånger) - angående att hämta prekursorerna som inte kontrolleras utan att slösa bort tid med extra steg, mycket detaljerad beskrivning för opublicerade eller ofullständiga alt. syntesvägar samt detaljer för en enkel / effektiv reningsprocess.

Jag har inte en kemibakgrund, därför är min förståelse för detta arv begränsad. Sett trenden med MQ "komma tillbaka", även om det för närvarande bara ses som skuren i andra kemikalier (wtf, varför - och nej, inte talar om NMQ eller MMQ som säljs från kinesiska) och inte på den offentliga scenen (kanske bättre så? Jag kan föreställa mig att benzo-junkies får några bara för att dess rykte eller tonåringar som såg Wolf of Wallstreet på netflix - och tänker i värsta fall om de tar en annan bula, skulle bara somna eller gå i benzo-blast - vi vet alla att det förmodligen inte kommer att hamna så här, istället med en evig sömn) - Jag känner inte för att dela information om detta offentliga inlägg - men intresserade kemister som vill uppnå en syntes av det, så länge det är för personligt bruk eller bara dela med några individer som vet vad de gör - liksom några föregångare som jag kan ge gratis (beroende på ditt land) - kan PM mig.

PS: Jag har ingen vetenskaplig bakgrund men jag är inte helt dum - någon LE-relaterad person som borde gå och göra bättre saker som att jaga terrorister eller pedos istället för att slösa bort tid här, eller någon slumpmässig wannabe clueless kemist som bara vill ha prekursorer gratis - slösa inte nycklarna på ditt tangentbord och försök att kontakta mig :)

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Det som säljs i Sydafrika är för det mesta tillverkat i hemliga laboratorier. Även syntesen är väldigt lätt. Du kan köpa alla prekursorer (om i låga kvantiteter) utan att ett swat-team sparkar in din dörr. Även om du inte kan få o-toluidin kan du få acetyl-o-toluidin som inte alls övervakas. (så vitt jag vet) En enkel återflöde i HCl skulle ge dig din toluidin, och gör det inte med antrillik syra. Du beställer tillräckligt av det jag lovar, du kommer att få besök av feds.

View previous replies…

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Menar du återflöde med GA-syra och 98% svavelsyra? - kanske är det exakt anthranilinsyrafrågan som orsakar många problem för genomsnittliga kemister som försöker göra MQ? Det finns två andra sätt som jag har dokumenterat för att mynta ut syran med ett enda steg från andra okontrollerade föregångare, inte säker på att avkastningen är tuff.
Mitt starka intresse för denna förening - mer än rekreationsändamål (ärligt talat för mig är det bättre än de flera opioiderna inklusive fentalogues och zenes som hittills har försökt) - det är för överlevnad - på grund av en specifik sömn / drömsjukdom.

psy

Don't buy from me
Resident
Reaction score
47
Deals
2
Nej, jag menar bara deacetylera acetyl-o-toluidin för att få o-toluidin. Det är dyrare, men man får jobba med det man kan få tag på. Jag menar bara det för att få prekursorerna att inte göra det "en kruka". Jag skulle föreslå att du söker faktisk hjälp om du har ett medicinskt problem, men jag kan inte berätta hur du ska leva ditt liv. Det är ditt liv och leva det som du tycker passar. Håll dig säker och gud välsigne💚

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
38
Tack för ditt svar. O-Toulidine är faktiskt mycket billigt och inte så svårt att få tag på, åtminstone inte i EU. Jag söker faktisk hjälp och gick igenom otaliga läkare och fick ordinerat över 120 mediciner - men ingenting fungerade hittills, förutom de jag nämnde :/ Jag har skickat dig ett PM för att förklara dig mer i detalj den medicinska historien som jag föredrar att inte publicera offentligt. om du har ett annat råd är du välkommen att svara på min PM.
Allt det bästa,