Farbror har verkligen rätt
Jag menar, med 300 mg upplever du först ett nöje muskler som smälter och bleknar till ett helt avslappnat tillstånd, efter 30-45 minuter börjar det andra steget, du kan känna dig sömnig i 10 minuter och lite yr, men bekymren tvättas bort från en orgasmisk varm förökning i din kropp, som det bästa av opioidernas lycka. Men utan någon irriterande nickning. När du tror att det inte kunde bli bättre, efter 60-70 minuter, sparkar det sista steget in och toppar till ditt perfekt fysiska välbefinnande, en mycket humörig, mild eufori - mysig stimulering slutför cirkeln och når det mest önskvärda tillståndet som droger kan erbjuda (såvida du inte söker psy / dissos-effekter, uppenbarligen). Efter 3 timmar eller så, efter att ha tillbringat tiden i nirvana men med ett mycket klart, underhållet sinne - utan att vakna upp i ett annat rum som det lätt uppstår med bensoblaster eller starka opioider, kan du sova och ha den bästa sömnen du kan komma ihåg, vakna fräsch och helt nöjd med upplevelsen.
Farbror kunde förmodligen ha berättat historier om något som till och med överträffar den himmelska upplevelsen av MQ, en annan klass som inte finns någonstans längre, förutom för någon nästan noll rekreationsanvändning - som lägger till MQ's sque-upplevelse, en extra on-set första 20 minuter som ger en spik av eufori och stimulering som det bästa av kokain och renaste amfetamin kombinerat - innan man skiftar i de andra 3 faserna som beskrivs ovan.
För närvarande är jag mycket upptagen IRL, men jag skulle gärna prata mer om sådana ämnen - Helst bör det vara på en privat grupp?
Till alla andra läsare som överväger MQ-analoger: gör vad som helst men håll dig borta från NMQ, det kan verkligen ge dig en gratis cancer (inte att det verkligen kommer att hända att prova det, men ändå, mellan toxiciteten och det okända "hur mycket är för mycket för att få en mutagen effekt", förutom att inte vara som den riktiga MQ - är inte en risk som är värt att ta. MMQ kommer att ge dig kramp med> 40-50 mg, jag skulle inte råda sådan erfarenhet heller. Och om du hittar någon som påstår sig ha det riktiga och du kommer att köpa, skicka det till laboratorietest för din egen säkerhet. Vänligen håll dig säker, sådana föreningar skönhet kan vara dödliga av flera olika skäl, och de ska inte betraktas som "RCs" av andra välkända klasser.