Question Hjälp med metamfetamin?

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
48
Kan någon med lite mer erfarenhet och kanske med några godbitar hjälpa mig?
Jag gillar att använda amfetamin men jag skulle vilja prova och röka metamfetamin jag är nyfiken på styrkan!
Men i media fortsätter de att prata om den "super" meth som kommer från Mexiko eftersom den är gjord med P2P är det sant att meth som är gjord av P2P är mycket mycket mer potent än meth gjord av efedrinhydroklorid?
Och de sa också att prover som testas är alla långt över 90% renhet? Är detta sant eller är det ett annat krig mot narkotikakampanjen? Och sedan den sista frågan är här någon som fick några riktigt potenta +90% metamfetamin till salu som skickas till Europa Jag skulle vilja ta reda på känslan själv ... 🫣😅
Tack på förhand.
Hälsningar,

MisterAnonymous.

yourMomSaysHi

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Det metamfetamin som finns i Europa tillverkas av mexikaner eller importeras från Mexiko.
Vem som någonsin sa "super" meth kunde ha ett minne av de mexikanska "superlabs", vilket är vad jag tänker på när jag tänker på journalister och sensationalismer. var hörde du om det faset? Det är inte där superen slutar. Antalet gånger produkten från en p2p-syntes måste enantiosepareras, rengöras och omkristalliseras är superfrustrerande och supertidskrävande för att komma från racematet till en produkt som är lika potent i jämförelse med en enkel efedrinreduktion: S(+)MA.

Det är mycket troligt att du ändå kommer att ha de två till tre mest framträdande skärmedlen i produkten. Jag har sett resultaten från mer än 10 DNM-leverantörer från 2022, som alla hävdade att de tillhandahöll 99+ procent, labbtestade, oklippta d-MA, direkt från labbet. En av dem var verkligen 96% ren, alla andra var bara cirka 50-70%. Tyvärr, beroende på analysmetoden, dyker vissa inte ens upp i dåligt valda analytiska instrument.

Jag tar från att känna människor som använder det båda administrationsvägarna i årtionden:

Håll dig borta från att försöka röka MA om du är en lycklig A-användare. Du kommer att gå igenom 5 g lätt per dag när 20 mg oralt kommer att ha fått dig genom samma tidsperiod. Människor som röker det kommer inte att sluta. Eftersom de längtar efter aktiviteten kan MA utvecklas när de tas oralt. Det är bara inte där, vilket de positivt bekräftar (och tar en ny träff från röret). De fortsätter. Precis som med crack. Jag känner inte många människor som snortar det tbh. Kanske någon kan säga något om det.

View previous replies…

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
48
Tack för tipset men jag är envis nog att röka det en gång och det är det precis som jag rökt crack en gång och shooted upp rent heroin nummer 4 en gång det är mycket osannolikt för mig att bli en slav det är bara vem jag är som person jag är bara nyfiken på styrkan och när jag föll har jag fått det jag kom för och jag kommer inte tillbaka....

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
48
Och jag tror att stolthet har mycket att göra med det en av dödssynderna nummer 1 med en kula om man minns Bibeln rätt 🙄😅

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Görs metamfetaminet i Europa av mexikaner? Det var 3/4 år sedan, producerat av mexikaner med al / hg-metoden nuförtiden i Nederländerna använder de stora producenterna pt / h2 (katalytisk hydrogenering) för att göra freebasen, separera med vinsyra. Och sälja d-meth. (Vissa människor gör en racemiseringsprocess på L-meth och efter det separeras igen)

Och jag kan berätta för dig, mexikanerna gjorde ett bättre jobb med al / hg!

Hörde många klagomål om pt / H2-metoden. Och många människor kan säga att det är samma produkt. Men användarna känner skillnaden.

Aldrig använt det själv ... det här är vad jag hör från människor som säljer ...

Hypnou

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
3
Bro smoked det är för människor som inte har något att göra eller vad gör med tiden eller lever livet utan hobby, de tänker som en bara vattenpipa det är bra, sniffa det för person som inte vill sitta på röven i hemmet bakom fönster och ... Jag hoppas så att du vet vad jag menar 🤘

MisterAnonymous

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
48
Ja det är sant att jag bara är immun mot amfetamin och vill prova meth om det skulle ge mig den gamla känslan tillbaka det spelar ingen roll att röka eller sniffa det men om du säger gå för en linje kommer jag att ta ditt tips och följa det 🙏

Hypnou

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
3
Japp jag vet, men jag behöver eller som jag inte vet ... utan det här ögonblicket när du tar det och några minuter gråter är det inte denna magi vad jag vill ha 🙄