Question Meth hcl salter till kristaller hur man?

Dontstopgetit

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Hej så en av mina vänner bro gav honom en vattenflaska fylld med vätska ändå min vän händer mig flaskan och säger att det måste vara vap'd off
Så jag lade hela innehållet i en Pyrex-skål och såg det avdunsta och allt som var kvar var lite vitt ish-salt som jag gissar är meth hcl?
hur skulle jag kristallisera det? För när man försökte röka det tar det så lång tid att spricka tillbaka och när det gör det är det som små små saker om det är vettigt

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Rätt skit skulle se ut som spindelnät, cirkulära doldisar av strålar. Det du beskriver är inte alls som meth hcl.

View previous replies…

Dontstopgetit

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Förlåt, jag borde ha förklarat i detalj.

så när jag försökte ånga av, hade jag uppenbarligen inte tillräckligt med kunskap
Jag hällde den i en skål och placerade den direkt över värme vilket lämnade mig med den fasta produkten torr produkt i slutet men jag måste ha värmt upp den så snabbt att slutprodukten var grumlig och inte kristallutseende så jag tippade felaktigt kranvatten i den för att lösa upp den istället för destillerad h20
Hur som helst försökte det och det är definitivt produkten men finns det något sätt att fixa utseendet på det och den tid det tar att ställa in efter att ha tänt det?

Attachments

• ZhBkzyAlHa.jpg
    ZhBkzyAlHa.jpg
    4.8 MB · Views: 157
  • RcXnb6ShFy.jpeg
    RcXnb6ShFy.jpeg
    3.4 MB · Views: 159
  • q0zkBpenGu.jpeg
    q0zkBpenGu.jpeg
    3.4 MB · Views: 144
  • ndrkyYQbsD.jpeg
    ndrkyYQbsD.jpeg
    3.8 MB · Views: 153

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
En A/B-extraktion skulle göra mycket för att uppnå det målet. Jag har ett diagram över blandbarhet i mina filer, men i princip skulle du använda en grundläggande kemikalie för att neutralisera hcl och samla oljan som flyter på toppen (detta är metamfetaminbas) och sedan lösa upp det i ett annat lösningsmedel och bubbla HCl-gas genom det eller bara tillsätta HCl-syra droppvis och fälla ut meth HCl och sedan omkristallisera det

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Jag kan ha fel, men jag tror att du syftar på det som vi i USA kallar "wagon wheels". Vanligtvis ses det i det som kallas idiot efedrin. Det är knark som inte har reagerat färdigt, det togs bort för tidigt. Jag hänvisar till en röd p-metod. Faktiskt meth, när det vapas är en ring av långa skarpa kristaller som pekar inåt mot mitten, hela vägen runt skålen. Inuti finns "V" -formade kristaller. Det är vad man ser på ytan. Under är vad som liknar vått socker ... tills det torkar helt.
Men det är mycket hydroskopiskt. För att bilda kristallerna som jag tror att killen vill ha ... lös helt enkelt upp din skit i varm alkohol, etylalkohol och bara lite destillerat vatten. Bara tillräckligt för att lösa upp det du har. Låt sitta tills det är torrt. Stör det inte förrän det är torrt.
Tack så mycket.

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Jag menade IDIO EPHEDRINE. Stavningskontrollen fick mig igen. Jag menade inte idiot.... Lol

View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Jodoefedrin. Du har dig själv den här gången jod- efedrin en mellanprodukt när du använder hydronsyra eller jodfosporus. Det ser fortfarande ut som eutylon för mig, men utseende är inte allt. Någon gång tar jag min brända meth och kör aceton genom den och torkar den i en pajpanna på spisen och den ser ut som dennavtoo men lite blankare

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Jag säger inte att jag är säker på att det är vad det är ... Jag håller dock med om att det inte är något jag skulle lita på, först och främst, och såvida inte killen letar efter dålig karma, borde han inte lägga ut det på gatorna för någon annan att kanske dö av.🤬 För allt jag vet kan du ha rätt om vad det är, men jag är säker på att vi är överens om att det passar bättre i papperskorgen än att eventuellt skada någon. Jag skulle vara väldigt försiktig med skitstöveln som gav den till honom. Den som lägger ner tid, ansträngning och risk på att koka ihop något, kommer inte bara att ge bort det. Såvida han inte vill ha bort dig ur bilden. Det är det enda skälet jag kan tänka mig. Om någon skulle ge mig något sådant, skulle jag knäcka det tillbaka av nyfikenhet. Det skulle vem som helst göra. Men om det kom tillbaka så där? Jag skulle låta några killar titta på det åt mig på nära håll. Jag vet inte riktigt... Jag skulle åtminstone vara väldigt försiktig med killen.
Det är den sociologiska aspekten av verksamheten som var svårast för mig för flera år sedan också. Men efter två fällande domar för att jag litade på nån...

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Om det var eutylone skulle du veta det. Eutylone smakar som svart lakrits och inte alls som metamfetamin. Som för mig smakar som ibland svavel eller jod men inte lakrits för säker

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Någon skickade mig ett gratisprov av eutylone för ett par veckor sedan, det var första gången jag såg det i verkligheten. Det här är definitivt inte det. Eutylone "spricker inte tillbaka" på något sätt i fantasin. Det förvandlas till ett brunt amorft fast ämne som påminner om bärnsten. Inga kristaller alls.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Om du bara vill göra den bättre men inte kräver att den ska vara "is" kan du krossa den så fint som möjligt och skölja den med iskall aceton. Ett annat alternativ är att dumpa kokande vattenfri alkohol på den och filtrera den varm. Då kan du fortfarande försöka omkristallisera det men om det inte blir helt klart på det sättet

Dontstopgetit

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Heya vilket lösningsmedel skulle inte vara det bästa eftersom jag gjorde en annan kock och min slutprodukt ser ut så här
Smaka riktigt salt som riktigt stark lol och tar naturligtvis år att knäcka tillbaka i röret det är nästan bara metanolja som jag försökte ånga ner och kristallisera vad har jag gjort fel och hur kan jag fixa? Jag skickar ett foto snart

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Det är förmodligen en meth gjord av etyl 2-fenylaketoatat (bmk-prekursorn) och reducerad med Al / Hg (jag är nästan säker eftersom första gången jag gjorde meth denna väg var resultatet samma utseende, långsamma crack-backing saker och i slutet när det röktes det någon form av kokt (destillation tog bort impiriterna och hade aldrig ett sådant problem någonsin)

gumkac1

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
ja det ser ut som p2p meth. om så är fallet kommer du förmodligen inte att få kristallen. Även om jag idag i princip lyckades av misstag kristallisera meth-racemat, bifogar jag ett foto av detta, jag blev förvånad, jag har aldrig sett något liknande. Det kristalliserades i ungefär en månad i en sluten behållare vid cirka minus 5 grader Celsius. Om du har D-meth löser du helt enkelt upp det i alkohol, värmer det, filtrerar det och låter det kristallisera långsamt. Eller försök med fryst aceton. Det finns många instruktioner för omkristallisering
EtaQ2MSbnp
Na6hDorvid
W3k9LMRXEW

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Nu när detta har kommit tillbaka i mitt flöde är det (bilden) definitivt inte metamfetamin. Det är det som Kina säljer som en forskningskemikalie. Det är en substituerad katinon. De kallar det BU-kristall eller något sådant. Det är ett stimulerande medel för säker, dödade några dussin människor. Jag var inte medveten om dess existens när det här publicerades, men jag är övertygad om att det som finns på dina bilder är en katinon och definitivt inte metamfetamin

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Det påminner mig om en röd P och I-kok som inte var färdigreagerad. Kommer inte att spricka tillbaka när den ursprungligen vapades. Låt stå och det kommer tillbaka alla slags kladdiga klibbiga saker och vem vet vilken färg.
Men all den röda p jag någonsin har gjort vapes tillbaka långa smala skarpa kristaller pekade in, på utsidan, medan mitten är ett kluster fuq av v-formade kristaller. Inte alls som det han visar. Varför skulle du ens försöka lita på någon så mycket för att vara hans marsvin, jag har ingen aning. Första röda flaggan, han gav det till dig att vape off....? Uh huh ... och trodde han att han gjorde det från vänligheten i sitt hjärta? Jag skulle vara mycket försiktig med din vän, om jag var i dina skor.

loadingST

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇬
Reaction score
69
Det ser prety mycket som meth med spår magnesiumsulfat eller natriumsulfat eller bara den långsamma kristalliseringen reacemate kristaller ser ut så att i min långa erfarenhet av att göra meth olika sätt hade prekursorn jag nämnde problem med föroreningar när de reducerades men vem vet ingen kan identy ett ämne från bilden ...