Question Lsd, mörkt pulver?

Jesse_Pinkman_

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
74
Hej, jag skulle vilja veta om någon någonsin har sett LSD i form av grått/svart pulver? Någon jag känner beställde en liten mängd från ett kinesiskt företag och jag tror att han har blivit lurad ... han blandade 0,22 g i 100 ml IPA, men testpersonen kunde inte känna några effekter efter 2-3 droppar. Har någon en idé? Kanske gjorde han något fel. Men jag har aldrig hört talas om lsd med svart pulver.

Gale

Don't buy from me
Resident
Reaction score
50
För 10 år sedan var svart eller mörkt LSD-pulver inte ovanligt, renheten ökade kraftigt och priserna föll efter TGUK VS JOR-konflikten. Jag kallade alltid de mörka grejerna för Kina Xtal. En leverantör på TMG sålde Kina LSD-katalog, den var ljusbrun. Jag är inte säker på vad du har men låter som kanske prekursormaterial. Vad betalade du för det? '

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Jag skriver till dig privat ... väntar på dig för svar ... ha det bra.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
Vänligen namn på produkten?chanser att vilja förvärva något av detta om det fungerar bra.

Acidosis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
146
jag fick ett prov av detta bruna pulver från Kina och det visade sig vara inaktivt, kanske är det någon prekursor??? ... jag vet inte, mitt prov hamnade i en soptunna ... men flera legitima katinonleverantörer hittills annonserar det både på LSD som ald52, åtminstone var det mystiskt för mig så jag bad om ett prov, in vitro-resultatet: inaktivt i väljusterade doser.

T0lek511

Don't buy from me
Resident
Reaction score
86
Deals
1
LSD som pulver är skitsnack nummer ett. LSD är så potent att det säljer som vätska