Looking for a vendor Letar du efter kokafrön eller kokablad

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Ditt utbyte för kokainfreebasextraktion från kokablad eller koka-te är ca 0,48%

Med detta sagt skulle du behöva lastbilslaster med löv bara för att göra 1 kg kokain (+/- 210 kilo för 1 kg koks).
Den infrastruktur som behövs är förmodligen inte värt det.
Vad människor gör som syntetiserar koks i Europa är att importera kokainfreebasspetsade produkter som cement, textilier eller andra för att sedan extrahera freebasen från de spetsade produkterna med en kemisk procedur.

Din bästa insats kommer förmodligen att vara att hitta en billig källa för kvalitetskokain.

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Delisse micropulverised finns på clearnetbutiker och är lätt att få genom tullen från Peru om du befinner dig i ett icke-spansktalande land eftersom det är kommersiellt förpackat och bara ett grönt pulver antar de att det är grönt te. Det är också lätt att mala upp. Frön bör vara lätta att få från en enkel google-sökning eftersom de inte är olagliga i de flesta länder.

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Reaction score
30
Frön och levande växter du kan få här - https://www.vreeken.nl/
100% legit och ingen bluff, riktigt trevliga människor bra kommunikation och tog mig lång tid att hitta dem. Tyvärr är frön bara tillgängliga en gång om året och du måste göra en beställning i förväg, då är den verkliga skitbiten att hålla dem vid liv. Alla mina 6 frön grodde men jag kämpade för att hålla dem vid liv längre än 6 månader, jag planerar att köra över och köpa några levande etablerade växter.
När det gäller Coca-bladleverantörer letar jag också efter en bekräftad leveranskontakt som kan skickas till Storbritannien, jag är inte intresserad av att extrahera bara förmågan att ha några.

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600
Tack för att du publicerade länken! Jag är angelägen om att hitta coca leave-leverantörer också som kan leverera bulk och jag har en på listan redan.
Vi kan utbyta lite information via DM, jag är öppen för att dela!

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Lägg inte bara upp länkar utan anledning. Lägg först till en länk i länkkatalogen, vänta på att vi ska godkänna den och publicera sedan en intern länk till katalogen. På så sätt kan communityn utvärdera webbplatser och förstå vem som är pålitlig och vem som inte är det.

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Reaction score
30
Noterat! Och jag ber om ursäkt för att jag bröt mot reglerna, jag trodde att jag hade läst igenom alla forumregler. Kommer inte att hända igen.

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
Lägg inte bara upp länkar utan anledning. Lägg först till en länk i länkkatalogen, vänta på att vi ska godkänna den och publicera sedan en intern länk till katalogen. På så sätt kommer communityn att kunna utvärdera webbplatser och förstå vilka som är pålitliga och vilka som inte är det.

Last edited by a moderator:

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Reaction score
30
Bra för länken, DM om du köper därifrån och får vad du beställer! En för att vara rättvis bröt jag den regeln som publicerade en länk utan godkännande genom att lägga till i länkkatalogen först.

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
Jag insåg inte att det var så man lade till länkar, jag ber om ursäkt