Question Problem med att ladda upp bilder.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,104
Deals
1
Jag har försökt att ändra min avatar, men den säger hela tiden att det inte finns tillräckligt med minne för att slutföra uppgiften. Jag har 6 gb ledigt och 25 gb på mitt micro-sd-kort. Det är inte ett minnesproblem. Jag har rensat min cache. Har du några idéer?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,104
Deals
1
😅😅😅😅 Det går inte, jag kan inte ladda upp en bild. Jag ska försöka igen. Den här telefonen är jailbroke, så den gör konstiga saker ibland
CxyEuA0DVl

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,104
Deals
1
🤷🤷🤷 Jag fick ett 503-fel tidigare, vem vet vad jag gör, jag gör det inte 😜😜 bra, låt mig försöka ändra min avatar och se vad som händer

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,104
Deals
1
Ok, så mitt problem är, när jag försöker ändra min avatar, öppnar den en skärm med slumpmässiga bilder som inte verkar vara någon speciell fil. Det är när jag på den skärmen trycker på bläddra och navigerar till mappen som jag får felmeddelandena. Jag använde också Tor, och nu gör jag inte det. 🤔🤔🤔😅🤷 Kanske är mappen jag försöker navigera till på mitt SD-kort, och det är problemet. Jag ska kolla upp det och ledsen, jag borde ha undersökt alla alternativ innan jag publicerade.