Carlz Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Dec 7, 2023 Messages 36 Reaction score 7 Points 8 Feb 20, 2024 #1 Jag har sett ett recept på hur man framställer metamfetamin genom att korsa fenylaceton med en annan förening och sedan kristallisera lösningen
Jag har sett ett recept på hur man framställer metamfetamin genom att korsa fenylaceton med en annan förening och sedan kristallisera lösningen
Osmosis Vanderwaal Moderator in US section Resident Joined Jan 15, 2023 Messages 1,600 Solutions 4 Reaction score 1,107 Points 113 Deals 1 20 Feb #2 Fenylaceton är också känt som P-2-P och BMK. Jag känner inte till något som gör det. Om det var så lätt skulle folk göra det. Men vem vet? Vad är det för reagens? Carlz Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Dec 7, 2023 Messages 36 Reaction score 7 Points 8 By Carlz 21 Feb #3 Jag vet inte Men när jag sökte fann jag det ologiskt Upvote 0 Downvote
Fenylaceton är också känt som P-2-P och BMK. Jag känner inte till något som gör det. Om det var så lätt skulle folk göra det. Men vem vet? Vad är det för reagens?
Carlz Don't buy from me Resident Language 🇺🇸 Joined Dec 7, 2023 Messages 36 Reaction score 7 Points 8 By Carlz 21 Feb #3 Jag vet inte Men när jag sökte fann jag det ologiskt