Question Är du en del av narkotikaringen?

dickbrewer

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Hej Jag har undrat om det är bättre att vara personligen involverad i din lokala drogring där du kan köpa droger säkert utan någon misstanke om kriminell verksamhet. eller skulle det vara bättre att kunna köpa dina droger online och göra dem i din integritet?
för mig är det vettigt om du är en funktionell missbrukare som du förmodligen inte vill hänga runt dem som kan få dig någonting när som helst. kanske jag har fel eller annorlunda. men i min personliga erfarenhet. om du försöker hålla dig lågmäld och aldrig råna eller skada andra kommer lagen att titta på dig 10 gånger mer.

dickbrewer

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Jag förstår att de skulle säga att du har fel eftersom du bidrar till langarna och det övergripande "drogproblemet" Jag skulle behöva säga att du slösar bort resurser på att bekämpa din egen regering istället för att hjälpa ditt folk

berrek

Don't buy from me
New Member
Language
🇵🇱
Reaction score
0
Deleted

dickbrewer

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Nope och No. Droger är en flyktig vana!

Interpol

Buying through escrow
New seller
Language
🇩🇪
Reaction score
16
Deals
1
Det bästa sättet är alltid att köpa från internet. Du måste se till att du har en bra anonym anslutning och att du har en anonym droppe där du beställer dina droger.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Jag tror att det är säkrare att inte ha med IRL-människor att göra. Men det är min åsikt

JaanTaan1738

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Att ställa in dig själv med en online-leverantör som är pålitlig är av största vikt, när du väl har säkrat att du inte behöver vara beroende av lokala "grupper" för ditt lager