Question Information om clearnet-leverantörer för Research Chemicals och kemikalierna

Cranston

Don't buy from me
Resident
Reaction score
45
Hej,

som i titeln har jag erfarenhet av några av leverantörerna och forskningskemikalierna (som alltid är / var lagliga i leverantörens land vid inköpstillfället) och skulle vilja dela dem.
Så mina frågor är:

Är diskussionen om explicita leverantörer tillåten? Var ska man lägga denna information. Det skulle vara trevligt om det fanns ett eget avsnitt för clearnet forskningskemikalier och leverantörerna. Kan det skapas?
Om inte, vilken sektion skulle vara lämplig?

Tack så mycket :)

Cranston

Don't buy from me
Resident
Reaction score
45
Tack för länken.
För att förtydliga: Jag representerar inte någon leverantör och vill inte heller göra reklam för någon.
Jag skulle hellre tänka mig en enda tråd där köpare kan diskutera flera RC-leverantörer och erfarenheterna med dem.
Var ska detta skapas?

En annan fråga:
Var är det bästa stället att lägga upp en sökning efter en leverantör av specifika forskningskemikalier. T.ex. alfa-pyrrilidiner (alfa-pvp, alfa-php) eller 5-mapb.

menpl

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Reaction score
3
Jag fick ett prov på 2 g mephedrone från mitt land. 5/5 förpackning :) Åtgärd 4/5 I allmänhet var den här produkten bra, det fanns mer seroton än dopamin. Jag är en person som sällan tar något, så mina neurotransmittorer är normala. Efter långvarig användning täppte denna mephedrone näsan, vilket är ganska typiskt för 3cmc, 4cmc. Det fanns också en bitter forsränning. Åtgärden är trevlig, inte påträngande. Nedstigningen var inte svår. Ett bra alternativ att gå ut till klubben eller tillbringa tid ensam. Tack så mycket till säljaren och @Glitchy. Du är fantastisk 🫶

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Det här var en riktigt bra recension

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Jag tror att vi har en RC-sektion

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
RC-avsnittet handlar om att syntetisera de senaste RC:erna. Det kostar 1000 dollar att titta på det (det finns andra sätt men det är det grundläggande sättet). En del av personalen har fri tillgång, men om det var jag (och jag säger inte att det är det) så skulle den personalen behöva vara ganska skicklig för att göra de saker som jag inte såg där. Det finns inga nasala inhalatorer till L-meth i det forumet, det är allvarlig kemi (jag hörde)