Looking for a vendor JAG VILL KÖPA

Calikilo

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Jag vill köpa laboratorieutrustning. kan någon få det att hända för mig eller åtminstone peka mig i rätt riktning. snälla och tack

BoonDock

Don't buy from me
Resident
Reaction score
12
Allt du behöver finns på Amazon. Beroende på vad och hur mycket du gör kommer att bero på vilken typ av utrustning du behöver. Men ebay och amazon har allt du behöver.

serialz

Don't buy from me
Resident
Reaction score
35
Amazon, eBay och även Aliexpress.

Aliexpress har verkligen kvalitetsmaterial till mycket låga priser. Deras förpackningar är mycket välgjorda.
Testad och godkänd av mig genom att destillera svavelsyra till exempel!

nulltheunknown23

Don't buy from me
Resident
Reaction score
6
vi har labutrustning här till salu på webbplatsen såväl som du kan köpa från andra marknader som serialz sa såväl som det beror på vilken skala du går för är du som storskalig småskalig eller vad om du precis började gå i låg skala så att du inte spränger dig själv

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600

Vad tycker du om Rotavaps och Batch Reactors från Alibaba?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600

De flesta saker du behöver kan hittas på Amazon faktiskt, beror på din skala och droger att syntetisera dock

serialz

Don't buy from me
Resident
Reaction score
35
Ja, utan några problem.

Du bör alltid läsa kundfeedbacken om du inte känner till butiken som säljer på Alibaba. (Butikens poäng)

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
600

Jag tittar på företaget Shanghai Yuanhuai Industrial Co, Ltd. om du känner till dem.

De har 17 betyg i sin butik med 4,9/5 stjärnor.

Tack för din feedback, jag känner att många amerikanska leverantörer bara är återförsäljare av kinesiska maskiner när det gäller Rotavaps & Batch Reactors, så det kan vara värt det att titta på de kinesiska företagen som säljer dem