Question Om du har pengar vilken drog,du kommer att köpa i bulk,för mycket billigt pris?

metux

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
44
Till exempel, om Mdma kostar dig 3euro per gram, eller ogräs 1 euro per gram, eller D-meth kostar dig 3 euro per gram, vilket pris är bra för dig, för lång sikt, bussines?

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Jag tror att detta alltid beror på kontakterna och framför allt på platsen!
Om jag var tvungen att välja skulle jag välja någon kemisk drog som har en mycket stor lokal marknad och är billig + lätt att syntetisera medan den fortfarande är dyr i detaljhandeln ... som MDMA, Meth, Amfetamin, 4MMC

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
12
Om jag hade tillgång till reagensen skulle jag kunna framställa någon av de 4-substituerade tryptaminerna. Vinsten är alltid värt startkostnaden, människor runt om i Europa har sålt enskilda gram 4-aco / ho-dmt för 300-500 euro per gram.

Ingen vill sälja i så små kvantiteter när du tillverkar men i verkligheten skulle du inte behöva flytta mycket av grejerna för att tjäna ett anständigt liv.

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
685
Deals
65
Mindre kvantiteter och högre marginaler kan vara mycket mer lönsamma än att sälja i bulk :) Depends tho

madmoney69

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
161
om du är redo att sitta på den i flera år

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Reaction score
12
Även om du inte vill sitta på det i flera år kan du komma undan med att sälja dessa tryptaminer i bulk till ett bra pris. Det finns en syntes av forumen för Psilocin och prekursorerna är lättillgängliga från kinesiska leverantörer.

vis

Don't buy from me
Resident
Reaction score
102
5-MeO-DMT om billigt kilo 2-3 $ / g, det finns jag hört talas om; från Mexiko via Kina

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
För flera år tillbaka brukade jag få 100 pressad adderall för $ 3 per styck. Det var av god kvalitet och köpte ton. Leverantören försvann äntligen.