Till exempel, om Mdma kostar dig 3euro per gram, eller ogräs 1 euro per gram, eller D-meth kostar dig 3 euro per gram, vilket pris är bra för dig, för lång sikt, bussines?
Jag tror att detta alltid beror på kontakterna och framför allt på platsen!
Om jag var tvungen att välja skulle jag välja någon kemisk drog som har en mycket stor lokal marknad och är billig + lätt att syntetisera medan den fortfarande är dyr i detaljhandeln ... som MDMA, Meth, Amfetamin, 4MMC
Om jag hade tillgång till reagensen skulle jag kunna framställa någon av de 4-substituerade tryptaminerna. Vinsten är alltid värt startkostnaden, människor runt om i Europa har sålt enskilda gram 4-aco / ho-dmt för 300-500 euro per gram.
Ingen vill sälja i så små kvantiteter när du tillverkar men i verkligheten skulle du inte behöva flytta mycket av grejerna för att tjäna ett anständigt liv.
Även om du inte vill sitta på det i flera år kan du komma undan med att sälja dessa tryptaminer i bulk till ett bra pris. Det finns en syntes av forumen för Psilocin och prekursorerna är lättillgängliga från kinesiska leverantörer.