Question Om jag har en grupp människor och en butik, och jag vill flytta dem hit för att köpa genom BB

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Om jag har en grupp människor och en butik, och jag vill flytta dem hit för att köpa genom BB för att känna sig säkrare, är det ok? I den meningen att de kommer att köpa mig kanske mycket, får de från första början köpa från mig som är en ny vendo / säljare?

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Ledsen, jag har en fråga till. Om någon lägger upp en tråd om "jag letar efter syntetiska cannabinoider" får jag omdirigera honom på mitt inlägg på BB-drogmarknaden eller lämna honom ett privat meddelande? Tack så mycket

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
Ja, det kan man göra. Jag skulle säga att det är nödvändigt

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
Men kom ihåg att det är en bra tumregel att alla affärer måste gå genom escrow i forumet. Att försöka locka en användare till någon budbärare för att kringgå escrow kastar omedelbart skuggan av en bedragare på dig

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
vi kommer speciellt för escrow. kunder är lyckliga med escrow :)
en fråga till. Vår reship-policy accepteras?

# För Europa erbjuder vi 100% omleverans eller pengarna tillbaka!

## Utanför det europeiska territoriet erbjuder vi endast 25% pengar tillbaka eller 25% omleverans vid förlust eller om de returneras tillbaka till avsändaren kan inte längre hämtas. Så paketet är förlorat för alltid!

## Vi erbjuder inte omleverans på paket som skickas utan spårning!

## Vi skickar inte beställningar under 10g med spårning!

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,752
Deals
666
Så du måste bara arbeta med EU. När det gäller alla paket som skickas utan spårning och inte tas emot av köparen kommer jag att göra en full återbetalning.

Vår spärr garanterar att köparen antingen kommer att få varorna eller få pengarna tillbaka. Eventuella avvikelser från denna regel är inte ok.