Question Jag behöver hjälp, vem vet N-BOC NORKETAMINE, din hjälp kommer inte att vara gratis

hider8028

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
15
Jag behöver hjälp, vem vet N-BOC NORKETAMINE, din hjälp kommer inte att vara gratis

Brinda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Jag skulle kunna göra lite efterforskningar om det. Jag känner till deskloroketamin om du är intresserad av något som har med det att göra.

hider8028

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
15
Kan det användas för att tillverka ketamin?

Brinda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
16
Tja, det är en analog av ketamin. Det är lagligt på de flesta ställen och ger en lika om inte bättre "hög".

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
Jag kollade just upp det och en webbplats sa
"Norketamin(5) är en huvudmetabolit av ketamin(4) som produceras av cytokrom P450-enzymer i levern. Det fortsätter att hydroxyleras för att bilda (2R, 6R) -hydroxynorketamin. Den senare föreningen har också en lovande antidepressiv aktivitet men skiljer sig från de ovannämnda derivaten i den meningen att den är inaktiv både som ett bedövningsmedel och ett psykostimulerande medel.

jag är ganska säker på att n-boc norketamin är ett derivat av norketamin med en skyddande ring. idk om det har några effekter på funktionaliteten dock. är det vad du letade efter eller behöver du något annat? känn dig fri att pm mig

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
314
N-BOC står för N-benzyloxycabonyl, som verkligen är en skyddsgrupp eftersom den är lätt att avlägsna och kan hjälpa till antingen med monoalkyleringen av substratet eller så måste den avlägsnas före alkyleringen. N-BOC-derivat kanske inte anses vara varken en drog eller en prekursor på vissa ställen där lagen är sådan.