Question Jag har en fråga om amph bas / olja till sulfat

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hallå där!
hur görs praktiskt amfetaminsulfat från bas om vi har svavelsyra och isopropanol. kräver denna process en temperaturökning (matlagning)?

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Hej,

Nej, blanda svavelsyra med ipa 1:10 och surgör amfetaminoljan under omrörning tills du når pH 6.

Vakuumfiltrera sedan, tvätta med kall aceton eller ipa och torka.

Voila

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej,
Så det första jag ska göra när jag når ett pH på 6 är att vakuumfiltrera?
Excatly vilken typ av vakuumfilter är nödvändig.
Tack så mycket för svaret.

View previous replies…

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
När du har syrat din amfetamiolja ska den se ut som gräddfil.

Täck över den med en plastpåse och ett gummiband och lägg den i kylen eller frysen.

Dagen efter din vakuumfiltrera den med en buchner-tratt med ett medium <10um filter.

När du har tömt ut vätskan häller du helst kall aceton 99% > eller IPA 99% > för att tvätta amfetaminet.

När du har dränerat all tvättning lägger du den i en öppen behållare och inuti frysen.

Den kalla tvätten kommer att avdunsta långsamt och amfetaminet oxiderar inte så snabbt som det skulle göra i ett rum.

När den har nått önskad dfyness vakuumförsegla den.

Bästa hälsningar

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tack för all information.
Så när jag syrar olja kommer jag att lägga den i kylskåp där den inte får ha kontakt med luft under 1 dag och de vakuumfiltrerar den.
Hur exakt tvättas det och varför. Kan jag använda aceton i början när jag surgör oljan?
Hälsningar.

WinterDust

Don't buy from me
Resident
Reaction score
210
Deals
3
Ja, när du är klar med försurningen lägger du den i frysen, anledningen är att vätskan blir tätare och inte kommer att precipitera lika lätt genom det filter som uppstår.

Du kommer att märka att vätskan från reaktionen först kommer att dammsugas ut, men du vill inte ha den helt torr.

Sedan tar du bara kall aceton och häller den rakt över amfetaminerna medan vakuumet körs.

Du tvättar amfetaminet för att rengöra det från eventuella kvarvarande föroreningar från reaktionen.

Både aceton och ipa är bra för detta, anledningen till aceton över ipa är att det avdunstar dubbelt så snabbt.

Bästa hälsningar

mathias450

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Men om jag använder aceton i början, kommer jag att göra samma förhållande (1:10) som jag gör det med ipa?
Tack så mycket.
Bästa hälsningar.

Wizard

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hi swim använder följande metod

1 liter a-olja (fri bas)
2 liter metanol

Rör om tills det är ordentligt blandat
Tillsätt sedan svavelsyra 50% tills det slutar fällas ut.

När det slutar reagera lägg det i frysen (viktigt för att få en bra strukturerad pasta)

Tillsätt syra långsamt eftersom den kommer att värmas upp på grund av reaktionen och noggrant övervaka ph mot 6.

Om du sänker ph för mycket kan du korrigera det med mer a-olja.

Tänk också på att den färdiga produkten reagerar med oxigen och det är bäst att hålla i en alkohollösning och lagra den som pasta.

Välj ett lösningsmedel med snabb avdunstningshastighet eftersom det annars kommer att ta evigheter.

Lycka till