Question Hur börjar man?

FrenchConnection

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Hej, jag vill börja med läkemedelsbranschen,

Jag vill börja i läkemedelsbranschen men jag har ingen koppling till det.

Så jag har många frågor om den här verksamheten,
Vilka regler i den här verksamheten ?
Hur kan jag få min första klient (jag vill inte sälja på gatan)? Jag är intresserad av att sälja mitt läkemedel till återförsäljaren i min stad, inte att sälja med gram.
Hur kan jag skicka mina droger i brevet? Jag får redan drog i brev men jag känner inte till reglerna för att skicka ett bra anonymt brev.
Hur jag kan hitta en dödzon i min stad ? Jag kan bara plantera en brevlåda någonstans ?

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
721
Först måste du bestämma vilka ämnen du ska arbeta med, eftersom heroin och marijuana har lite olika tillvägagångssätt.
Sedan måste du bestämma källan till ämnena, kommer du att syntetisera dem själv eller köpa och sälja dem vidare?
Du kan söka efter kunder i din stad via Internet eller använda offlineannonsering, till exempel klistermärken.
Jag rekommenderar inte att skicka brev, det är inte säkert för avsändaren och mottagaren. Döda droppar är den bästa lösningen för företag.

Bigrush421

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
hur kan jag få en anslutning i min stad?

amphmnamii

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
35
När du vill göra den här typen av affärer måste du ha en anledning till det. Vill du ha pengar? Naturligtvis vill du det. Kontakter som du menar, är som en person som köper av dig en inte liten mängd droger och du vill ha pengar från det ... Du kan inte börja utan kontakter. (anslutningar har sina källor) Om du vill börja tjäna pengar på droger, måste du först hitta människor som använder dem. Du måste ha bättre pris eller kvalitet för att få dem att köpa från dig istället för att köpa droger från sina återförsäljare. Om du inte har praxis med att kommunicera med missbrukare, kan de stjäla dig absolut allt, till och med döda dig. Du kan överväga om du verkligen vill ha det här jobbet. Men om du vill ha lycka till och håll dig hård.

FrenchConnection

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Jag tror att jag börjar med hasch eftersom efterfrågan är mycket hög där jag är,
köp och återförsäljning är mer effektivt för mig eftersom jag inte har någon erfarenhet av.
Snapchat kan vara en bra kanal för att få klient? Om jag använder det hur kan jag använda det "anonymt"?

marekzmarek

See my products
Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
43
Deals
16
Ja. Jag vill också börja arbeta i den här verksamheten. Min prioritet är cannabis eftersom jag är kär i det från en lång tid ✌️men jag kan också vara en del av distributionskedjan för andra. Fick lite mer tid för mig själv. Behöver tjäna lite pengar eftersom jag förlorade nästan 2k USD helt och hållet och har tillräckligt med dessa moder *uckers. Ja de bluffar mig. Kanske någon har några erbjudanden? Jag tackar dig. Polen

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
Ett brev kan vara för litet för en rimlig mängd läkemedel. Jag gillar att göra dead drops för att vara rättvis, det är också utmanande men åtminstone har du kontroll över varorna och du lämnar inte så många spår till skillnad från frakt

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Det finns egentligen två saker du behöver läsa. Darknet-bibeln och leverantörsbibeln. De fanns på Dread. Jag försöker hitta länkarna