Question Hur hittar/skapar jag Lab?

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
vad ska man göra om det inte är möjligt att inrätta ett litet laboratorium i huset eller garaget?
Är det möjligt att hitta ett hemligt labb som kan delta?
är det möjligt att ockupera ett övergivet hus?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Hej, mannen,

Jag skulle inte rekommendera att ockupera ett övergivet hus.

Att hitta ett labb som du kan gå med i är också mycket osannolikt eftersom professionella kockar aldrig skulle dela sin adress med någon, vilket jag skulle rekommendera dig också - dela aldrig adressen till ditt labb med någon!

Dessutom bör ett labb inte inrättas i ditt hem eller garage ändå, de gamla goda dagarna är över där detta lätt kan gå igenom. Det är för farligt nuförtiden.

Med detta sagt skulle jag föreslå följande:

Hyr ett garage utanför staden / i en annan stad anonymt (betala kontant / använd falska ID-dokument) för 50 - 150 EUR / USD (beroende på ditt land / plats) per månad där du sedan kan ställa in ditt laboratorium.
Detta är inte det mest idealiska alternativet men definitivt en bra start. Om du inte har råd med detta skulle jag rekommendera dig att säkra upp lite längre eftersom säkerheten inte bör äventyras av monetära skäl.

Jag kan starkt rekommendera att du läser boken The Construction And Operation Of Clandestine Drug Laboratories innan du börjar din verksamhet och håller dig till dessa regler som om du håller fast vid ditt liv man!

hazel

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
De flesta unga kemister har inte erfarenhet och pengar till dyr laboratorieutrustning, så det är bäst att använda det vi har hemma. Onkel fester flaska juice eller vin 5l kastrull med vattenvärmare spruta tyg t-shirts hink kökshandskar och den dyraste gasmasken med filter du behöver inte dyr utrustning för laboratoriet !!!

hazel

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
filteruppsättning

Attachments

• NFXqKSeZbp.jpg
    NFXqKSeZbp.jpg
    20.5 KB · Views: 288
  • uFYJbTmZtw.jpg
    uFYJbTmZtw.jpg
    4.2 KB · Views: 294
  • Jpzuwx3kId.png
    Jpzuwx3kId.png
    30.4 KB · Views: 304
Last edited:

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Fb5tDxlsST
Skratta inte, det var allt jag kunde göra med de material jag hade till hands

hazel

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Kall synteisis 4mmc
Farbror Fester skulle vara stolt

Attachments

• ANgwqv3pab.jpeg
    ANgwqv3pab.jpeg
    116.2 KB · Views: 191
  • Oe3QtaPUb7.jpeg
    Oe3QtaPUb7.jpeg
    105.1 KB · Views: 170
  • WuBQFgoUZ4.jpeg
    WuBQFgoUZ4.jpeg
    116.4 KB · Views: 193
  • aVWZJhxAKq.jpeg
    aVWZJhxAKq.jpeg
    101 KB · Views: 182
  • 3k7x6qSJeI.jpeg
    3k7x6qSJeI.jpeg
    99.7 KB · Views: 170
  • yfPthbj3F9.jpeg
    yfPthbj3F9.jpeg
    107.4 KB · Views: 173
  • PS0qCbaXBD.jpeg
    PS0qCbaXBD.jpeg
    111.8 KB · Views: 185
  • qtpVhWnez4.jpeg
    qtpVhWnez4.jpeg
    117.9 KB · Views: 185
  • sIT1JgSowc.jpg
    sIT1JgSowc.jpg
    521.8 KB · Views: 192

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Jag tror att laboratorieutrustning kan köpas för allt mellan 2.000 - 5.000 USD / EUR och det är något som alla borde försöka ha råd med. det är också lättare att tjäna tillbaka dina pengar med anständig utrustning.

Som jag sa ovan har jag den åsikten att säkerheten aldrig bör äventyras av monetära skäl inom en kemisk syntes ...

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
det här är mycket intressant, men hur ren kommer produkten att vara? men framför allt, även om vi har att göra med olika föreningar, talar vi om samma risker som för den fula skak- och bakmetoden?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599

Du är välkommen till oss! Ha alltid säkerheten i åtanke när du planerar din verksamhet (hälsa och frihet)

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Hur som helst, om jag betalar kontant för ett garage, när jag lämnar över pengarna och dokumenten, inser inte killen att dokumenten är falska eller inte tillhör mig bara genom att titta på fotot av dokumentet?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Det finns olika användningsområden för falska ID-handlingar.

T.ex. att öppna ett bankkonto i ett annat namn - här skulle man bara använda falska digitala ID-handlingar så att man inte behöver visa sitt ansikte.

När du skaffar ett garage med ett falskt ID måste du naturligtvis ha ett ID som visar ditt riktiga ansikte. I bästa fall skulle du inte beställa detta från samma profil/betalningsadress/leveransadress som något annat eftersom detta falska ID då skulle kunna kopplas till din DN-identitet eller till andra olagliga saker som din DN-identitet har gjort.

Kan jag förklara detta tillräckligt bra?

Hank Shrader

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
någon bekräftar för mig att de inte ser profilen för den här användaren? om det beror på ett förbud?

KokosDreams

Don't buy from me
Resident
Solutions
2
Reaction score
599
Du kan få dem från DNM eller betrodda DN-källor, vilket är svårt att hitta.

Hur du kan använda dem beskrivs ovan.

Det finns också en tråd i gruppen "Community Board" som du kan hitta genom att klicka på länken under mitt meddelande (det är en privat grupp i breaking bad)