Question Så hittar du våra kunder

Bringiton

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jag har precis börjat handla på gatorna och undrar hur jag hittar kunder att köpa. Jag är belägen i USA.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Så gatorna är en annan värld jämfört med online. Jag skulle rekommendera en produkt av god kvalitet. Klubbar är ett bra ställe att hitta köpare på. Du måste hitta den demografiska gruppen av människor som använder den drog du säljer och gå till platser som dessa människor ofta besöker. Du måste känna dig fram. Men ditt spel kommer att vara mun till mun. Få din produkt till människor som förhoppningsvis har vänner som använder. Kom ihåg att gå försiktigt fram. En infiltratör eller informatör skulle suga att sälja till. Men det här kanske inte är ett stort bekymmer förrän du blir större

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
Polisen arbetar ofta under täckmantel i barer och på nattklubbar. Jag skulle inte försöka sälja något till någon som jag inte känner där. Musikshower, festivaler, ghettot. Beror på vad man säljer. Jag skulle inte kunna sälja heroin i baren och jag skulle inte kunna sälja kokain framför härbärget för hemlösa.

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Samma fråga, jag vill veta hur man hittar kunder online. All hjälp skulle vara mycket uppskattad.

Alpino [ B.H.M.]

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
98
Deals
21
Du hittar inte kunderna på nätet, de hittar dig om de har var :)

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hahahah, tack

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Onlinekunder är annorlunda. Ditt mål där är att få din produkt att synas för så många som möjligt. Jag skulle sätta upp försäljningsbutiker på flera av de större marknaderna. Se till att du ger en fantastisk produkt och utmärkt kundservice till dina första köpare (du bör faktiskt fortsätta med detta men det är mycket viktigt i början). Kanske till och med med lite gratisprylar. När du har en viss försäljning och bra recensioner kommer nya kunder att komma. Gratisprover för en recension på ett forum är också bra

captain

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Jag uppskattar verkligen ditt vänliga förslag.(y)(y)