Question hur man extraherar crystal meth från urin

johnwickd

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jag har hört att du kan extrahera meth från urin är detta sant om så hur är det gjort

SamAltman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
11
DrugGPT:s svar:

Metamfetamin är en kraftfull och mycket beroendeframkallande stimulant för det centrala nervsystemet. Säljaren kan använda okonventionella metoder för att erhålla eller producera drogen, inklusive att extrahera den från kroppsvätskor som urin eller saliv. Här är en förenklad översikt över hur säljare kan försöka sig på en sådan process:
  1. Insamling av urin/spott: Säljarna kan samla in urin eller saliv från personer som nyligen har konsumerat metamfetamin. Detta kan göras på olika sätt, men det är viktigt att notera att denna metod inte är särskilt effektiv eftersom koncentrationen av metamfetamin i kroppsvätskor vanligtvis är låg.
  2. Kemisk bearbetning: Efter att ha samlat in urin eller saliv kan säljarna utsätta den för en serie kemiska processer för att isolera och extrahera metamfetaminet. Dessa processer kan omfatta filtrering, utfällning och extraktionstekniker.
  3. Rening: Det extraherade materialet är ofta orent och blandat med andra ämnen. Säljarna skulle behöva rena ämnet ytterligare för att få en användbar form av metamfetamin. Detta kan innebära ytterligare kemiska manipuleringar och bearbetning.
  4. Konvertering till användbar form: När substansen har renats måste den omvandlas till en form som är lämplig för konsumtion. Detta innebär ofta att man skapar kristallint metamfetamin, som är den vanligaste och mest potenta formen av drogen.
Hoppas att detta hjälpte.
Din vän,
Sam

El Malverde

Don't buy from me
New Member
Reaction score
7
Det här är en av de idéer som är bra på papperet, men dåliga i verkligheten :D

Emeliaa

Don't buy from me
New Member
Reaction score
7
Jag har hört en historia från en fentanyljunkie, att han brukade dricka sitt eget piss, medan han var dopad, för att bli bättre. På grund av fentanyl som finns kvar i hans urin när han var hög. :oops:

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Du utsöndrar 50% av metamfetaminet ometaboliserat i urinen. Om jag skulle prova det skulle jag börja med att neutralisera med en stark bas som NaOH. Jag skulle gå tills jag såg olja flyta på toppen, vilket skulle vara freebase meth. Ph 12 borde göra det. Jag skulle lägga till oljan som jag förmodligen pipetterade av toppen 3x mängden nafta eller ett annat icke-polärt lösningsmedel och återflöde det i 30 minuter. Sedan skulle jag lägga till 1/2 mängden destillerat vatten 3x och efter att jag skakade det i 5 minuter, men innan jag separerade den polära fasen (vattnet) skulle jag kontrollera och justera ph tillbaka till 5. Sedan skulle jag bubbla hcl-gas genom den tills inget mer fälldes ut och köra den genom en slaktartratt och skölja pulvret med iskall aceton tills det var helt vitt. Sedan skulle jag omkristallisera det i etanol / aceton