Jag fick det ganska mycket men idk om den här sidan mer tror att jag ska gå vidare efter att ha märkt ett par saker mitt svar btw var super uppenbart och enkelt ....these smarta människor tänker bara i ytterligheter ....they förbiser det enkla utan oro eftersom enkelhet inte talas om eller lärs ut . De flesta människor ignorerar det uppenbara men det finns några få människor som byggs annorlunda. Allt gick tillbaka till tvåltillverkning. ....... kastade hela projektet i förbränningsugnen för andra gången på 20 år eftersom jag ignorerade det uppenbara.......o väl i ytterligare 10 år maby. Men jag sa detta.... lärd kunskap är en makt över dem som vill förstöra nämnda kunskap. Jag fick mina svar jag är glad att det inte är värt risken för fängelse och förlorad tid med fam. ... var bara tvungen att göra hjärnorna som anställdes av regeringen för att bevisa att vi folket fortfarande kontrollerar saker om vi tvingar en enklare livsstil genom att uthärda det milda obehaget att göra utan inga väsentliga skräp saker då gräver vi i princip en tunnel under hela systemet som leder till kollaps. Om du inte kan berätta kemisk litteratur, studier, forskning och se hur mycket som är täckt nu och eller helt utelämnat har typa tagit mig överraskad eftersom mycket har förändrats inom alla livsområden sedan förra gången....10 år sedan när världen var så tråkig och hur mycket kontroll de har nu jävla galen är dea i allt nu där det inte är kul och inte värt det allt eftersom teknik och svaga sinnade dumma röv som inte kan konsumera stora föreningar utan att behöva ta spydande doser som kör läppar..... lol och bara för att lägga till komiken i mitt svar var litteraly samma som en mycket mycket gammal tvåltillverkningsprocess jag avslutar min rant med att säga att jag kliver ner från min "tvålbox" och slutar med fan alla regeringar ingen av dem talar för sitt eget folk längre och var en slav till deras skapelse som vi byggde för dem ..... slutet. Ya vissa är kod vissa är uppenbara vissa är inte och jag är nykter lmao vi vanliga människor är inte i goda vatten min vän .... gräva i Google-patent och pubchem i "relaterade föreningar" sektionen av dessa biosyntetiserade kemikalier producerade mina genetiskt modifierade bakterier....n-isopropylbensylamin har patent och föreningar från flera organisationer för att det är en mikrokristall bla bla bla men det kan kapsla in saker som vax och det finns bokstavligen en jävla patient och helt skriva upp om att det är ett livskraftigt medel för hiv-transport och infektion av en värd. Och det är överallt jag ser cuz från 10 år sedan dess skräp alla smakar samma luktar samma det är allt detsamma
Jag börjar oroa mig mer och mer det finns något stort som kommer ....yall håll dig säker och var bra