Question Hur mycket kostar ett metamfetaminlabb?

methmaker009

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Om jag ber någon att sätta upp ett meth-labb Hur mycket ska det kosta?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
En person kan producera lite från efedrin för under $ 100. För den utrustning som krävs för att börja från en semi legalish kemikalie i = < 1 kg intervallet föreslår jag $ 1000 + rinnande vatten och el. Det är inte snyggt. Om du nickel dimed det kan du glida in på $ 500 men det skulle vara hemligt och du skulle skära hörn. Det är bara min åsikt.

methmaker009

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Coolt. Skiljer sig kostnaderna mycket från kemikalie till kemikalie? Jag tror inte att det finns någon jag kan anställa för att köra off shores.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,108
Deals
1
Det gör det, men även från olika leverantörer och i olika mängder. Som jag sa, jag kan låta 5 vänner köpa en ask bihåleinflammationspiller och köpa saker för att göra allt annat och producera 10 gram eld för 100 dollar. Om jag behövde 1 kg, det är vad jag ansåg $ 1000 plus verktyg men efteråt skulle du fortfarande ha utrustningen och det andra kg kan vara $ 250 i material. Jag har inte källmaterial, jag uppskattar bara. En låda med sinuspiller kan vara 20 × 120 mg, (2,4 g) du kan få 1,8 g från den och betala 10-20 $. Du kanske hittar ett kg Eph för $ 1000. Det är 1/10 av priset. Om du skrapar matchstriker kommer du i slutändan att upptäcka att brytande batterier kostar mindre. Svavelsyra är mycket billigare än saltsyra när du tänker på att du kan köpa H²SO⁴ till 90% + på hårdvaran men du måste beställa 37% hcl. Sammanfattningsvis är läxor den största delen av arbetet.