Question Hur tar ni emot paket?

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
65
Jag tittade runt i forumen, men jag såg inte mycket om detta.

Jag är i USA och jag vill beställa reagenser och lite färdiga produkter. Jag är orolig för tanken på att leverera till min riktiga adress, och en UPS-låda verkar inte heller vara en så bra idé.

Så jag är nyfiken på att höra hur några av er gör det.

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Reaction score
32
Du ser inte killar som förklarar sina metoder eftersom vi inte vill att de ska bli mättade. Det enklaste jag kan säga är att du måste tänka utanför boxen om du inte vill använda din riktiga adress. Du måste använda någon annans adress men HUR kan du använda någon annans adress? :)

BevItUp

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
65
Det är lustigt, för efter att jag hade lagt upp frågan slog det mig att det är lite som spioneri. Och en smart spion avslöjar aldrig sina metoder.

Jag uppskattar svaret, faktiskt tycker jag att ditt svar är ganska fantastiskt :sneaky:

sadow

Don't buy from me
Resident
Reaction score
63
Deals
11
Om du ber om en färdig produkt är det bäst att skicka den med post, utan att du behöver kvittera ut paketet.
För större beställningar måste du redan ange ditt riktiga namn om du inte är hemma och måste hämta beställningen på postkontoret.

workworkwork

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
32
Finns det inga paketbutiker i USA? I Europa har man pakethallar och förvaringsskåp.