Question Hur hittar du förbrukningsmaterial?

balkanboi

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 7, 2023
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Jag inser att det här är ett enkelt ämne, men hur hittar man förbjudna kemikalier? Hur får man tag på dem och vad ska man vara uppmärksam på? Levererar de också till Balkan?
 

archae

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 25, 2022
Messages
77
Reaction score
65
Points
18
Om du bor på Balkan borde det här inte vara så svårt. Det finns många personer som gärna säljer dem till dig i Östeuropa. Finns det ett lokalt forum från ditt hemland som du kan annonsera din forskning på? Annars finns det gott om personer som säljer lite förbjudna kemikalier i Polen.
(Om du har ett forum får du gärna dela det med mig via privat meddelande)
 

elementshifter

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 27, 2023
Messages
7
Reaction score
2
Points
3
Många av de viktigaste kemikalierna kan tillverkas överraskande från moder jord eller bara genom att använda enkla kemiska metoder för att rena kemikalier. Jag har märkt att saltsyra svavelsyra, även lut också känd som kaustisk soda eller natriumhydroxid det finns en avloppsrengörare Röd djävul är den mest potenta lut som du kan få från en hårdvaruaffär utan någon misstanke men du kan göra dina enkla kemikalier genom att använda elektrolysproblem här är hur mycket tid och hur lite produkten du kan ge gör din forskning och du kommer att bli förvånad över vad du kan göra ur ingenting bara genom att använda de element som omger dig
 

Iris HeScam

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 7, 2023
Messages
28
Reaction score
18
Points
8
Deals
8
För det första måste du låta oss veta vilka kemikalier du behöver, då vet vi hur vi kan hjälpa dig att få det, det finns inga problem att de flesta kemikaker skickas till Balkan
 

gumarabic

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 13, 2022
Messages
28
Reaction score
11
Points
3
Om du bor i Östeuropa eller på Balkan är det extremt enkelt att beställa kemikalier från kinesiska leverantörer via alibaba.
 

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
370
Reaction score
181
Points
43
Alibaba är en bra plats men kvaliteten och kvantiteten skickade det bästa
 
Top