Ditt skrivande förvirrar mig mycket, jag förstÄr inte vad du menar nÀr du sÀger att du fÄr 60% amfetamin och 40% sulfat eftersom detta inte Àr meningsfullt, sulfatet Àr bara det salt som kommer att fÀllas ut nÀr du tillsÀtter svavelsyra till en amfetaminfri bas, precis som om du tillsÀtter en annan syra som saltsyra, kommer du att fÄ saltet i form av hydroklorid, sÄ det mÄste finnas nÄgot fel i skrivandet eftersom det som sÄdant inte Àr meningsfullt. Reduktionen av p2np pÄ nÄgot sÀtt (al/hg eller natriumborhydrid) kommer att resultera i amfetaminfri bas och varje kemikalie kommer att vara fri att bilda det salt som bÀst passar den frÄn den fria bas som erhÄlls genom nÄgon reduktionsmetod. NÀr det gÀller rengöring av amfetaminsalter som kan vara förorenade av fel i syntetisatorn Àr ett bra och det mest anvÀnda sÀttet av alla att lösa upp amfetaminsaltet i iskall aceton under en kort tid och filtrera det eftersom mÄnga föroreningar kommer att lösas upp i aceton och amfetamin inte kommer att lösas upp i aceton sÄ lÀnge det Àr mycket kallt eftersom dess löslighet i det Àr noll. Jag hoppas att jag har klargjort nÄgot för dig. HÀlsningar och vÀlsignelser.