J Jack Don't buy from me Resident Joined Oct 24, 2021 Messages 53 Reaction score 18 Points 8 Mar 10, 2022 #1 Jag har dimetylformamid och är osäker på hur jag ska omvandla det till formamid.
WillD Expert Joined Jul 19, 2021 Messages 774 Reaction score 1,061 Points 93 10 Mar #2 Endast den metaboliska vägen av mänskliga och djurleverenzymer, det andra sättet är inte känt för mig, om någon vet, kan dela. Upvote 0 Downvote
Endast den metaboliska vägen av mänskliga och djurleverenzymer, det andra sättet är inte känt för mig, om någon vet, kan dela.
J Jack Don't buy from me Resident Joined Oct 24, 2021 Messages 53 Reaction score 18 Points 8 11 Mar #3 Jag kommer att tillsätta 37% saltsyra och destillera bort den vattenhaltiga myrsyran som är förorenad med saltsyra. Upvote 0 Downvote
Jag kommer att tillsätta 37% saltsyra och destillera bort den vattenhaltiga myrsyran som är förorenad med saltsyra.
T thachemist Don't buy from me New Member Joined Mar 17, 2022 Messages 1 Reaction score 0 Points 1 17 Mar #4 Försök inte tillverka myrsyra med DMF-massivt avfall. Gör den i stället av glycerin och oxalsyra. Mycket lätt att göra. Får jag fråga hur du lyckades få tag på DMF? Upvote 0 Downvote
Försök inte tillverka myrsyra med DMF-massivt avfall. Gör den i stället av glycerin och oxalsyra. Mycket lätt att göra. Får jag fråga hur du lyckades få tag på DMF?
J Jack Don't buy from me Resident Joined Oct 24, 2021 Messages 53 Reaction score 18 Points 8 17 Mar #5 Kan du inte köpa det från kemiska leveransföretag, det är inte olagligt. Upvote 0 Downvote