Question Hur lägger jag till priser?

Frozen

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Jag lägger upp detta här i hopp om att en communitymedlem kan hjälpa mig eftersom jag inte vill plåga administratörerna med felsökning på låg nivå.

Jag är (uppenbarligen) ny här och försöker lägga till min första notering. Naturligtvis var det första jag gjorde att läsa reglerna, vanliga frågor och relevanta foruminlägg för att se till att jag inte gör några uppenbara fuckups.

Jag gick till BB Market-området, klickade på "Lägg till artikel" och fyllde i fliken "Översikt" med allmän produktinformation, foton och prisinformation. Vidare fyllde jag i avsnittet "Information om pris och leverans" på fliken "Prissättning" med mina priser och beräknade fraktkostnader.

Efter att ha skickat in får jag ett meddelande om att a) inte alla foton innehåller mitt signerade kort (vilket nu har rättats till) och b) ingen prisinformation har publicerats.

Jag har lagt till priser i alla fält som är tillgängliga för mig (utom "Dead drops" och "Free samples" som båda är tomma), men ändå får jag veta att priser fortfarande behöver läggas till. Om jag tittar noga finns det tydligen ett avsnitt för detta?

Om någon kan ge mig en ledtråd skulle jag uppskatta det mycket!

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Solutions
2
Reaction score
1,751
Deals
666
CPKOS86HGm

Frozen

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Tack Heisenberg, jag visste att jag måste ha missat något.

Hela det rödmarkerade avsnittet dyker inte upp för mig. Om någon vet en lösning är jag idel öra. Jag använder Torbrowser på Tails på en VM med java inaktiverat så vitt jag vet, men jag är inte superteknisk. Jag ska se om jag kan sortera en ny webbläsare eller något ... Nu vet jag i alla fall vad jag letar efter! Uppskattar hjälpen.

6ds52fJce3