hur kan jag tillverka metamfetamin hemma med det jag har

victimtulip

Don't buy from me
Member
Reaction score
1
Jag har följande ingredienser:

KMnO4 [kaliumpermanganat]
Pseudoefedrin HCl - 100 tabletter, vardera innehållande 30 mg pseudoefedrin och 200 mg ibuprofen
Isopropylalkohol
Aceton
!! Jag har inte muriatisk syra eller saltsyra

Finns det ett sätt att få ett läkemedel från vad jag har? Jag har ingen laboratorieutrustning. Ursprungligen tänkte jag att jag skulle prova metkatinon eftersom det verkar vara det enklaste och det är inte farligt, men jag hittade inte en snabb syntes som jag kunde avsluta på 12 timmar. Kan jag göra metamf från vad jag har, men inte med shake n bake-metoden? Jag skulle inte vilja sätta mitt hus i brand och jag tror inte att jag är kapabel att inte göra något fel och sedan riskera mitt liv för en drog

diogenes

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
99
Hej, jag vill bara ta upp det här ämnet. Jag har märkt att pseudoefedrin i de flesta länder är tillgängligt receptfritt i kombination med t.ex. Ibuprofen som nämnts ovan. Vad skulle vara det bästa sättet att separera pseudo från Ibuprofen?

MadHatter

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
425
Ibuprofen har en mycket låg löslighet i vatten medan efedrin är mycket lösligt.
Ibuprofen har en kokpunkt på 157 C medan efedrin sönderdelas långt över 200 C.
Det innebär att du antingen kan filtrera bort ibuprofenet med en minimal mängd vatten eller koka bort det från den uppvärmda pulverblandningen efter att du har separerat ut alla fyllmedel.
Alla fysikaliska egenskaper finns tillgängliga på PubChem, lägg bara de två ämnena bredvid varandra och jämför statistik.