Hjälp med gamla tillbehör i vodka

SoldadoDeDrogas

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
176
Så för två år sedan hade jag en anständig utomhusskörd. Alla trimmings sattes i en 5gal hink, täckt av vodka och lämnades i mitt skjul i minst ett år eller två. Silade moset, sköljde med lite vatten en eller två gånger och konsoliderades. Slutade med cirka 2 eller 3 liter mörkbrun / svart vätska. Jag tog en liter och kokade ner den och lämnade ett tjockt harts vid rumstemperatur. Jag hamnade med några sprutor. Efter att ha ätit en hel del till den punkten hade jag olja som flöt i toalettskålen nästa morgon efter min kaffeaffär ;]. Jag tyckte att detta ämne inte var märkbart psykoaktivt. Jag hade ursprungligen för avsikt att göra RSO, jag inser att detta inte är rätt metod. Vid den tiden trodde jag att det var bättre att låta vodka ta sin tid med växtmaterialet. Så här är mina frågor:

1. Är antingen liter vätska eller sprutorna värda någonting vid denna tidpunkt. Kan jag rädda / isolera psykoaktiva ämnen? Hur?
2. Jag fick just reda på att konvertera CBD till delta9 (jag trodde att jag visste allt om ogräs) - finns det någon potential för detta?
3. Några tips, förslag, idéer, kommentarer etc.? Tack killar och tjejer.