Question Hjälp mig att identifiera ett läkemedel...

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Killar jag behöver din hjälp, några droghandlare förklarade för mig att något nytt kom upp i drogvärlden, effekten är som koksamfetamin och något annat tillsammans för att sätta euforin som kommer med vågor och inte en eufori som kommer och det varar länge hur vi förklarade naturligtvis att han inte vet namnet på drogen men han försökte förklara för mig hur det fungerar så det är i rent vitt pulver kanske någon på något sätt kan hjälpa mig?

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Det kan vara dimetokain eller en av de syntetiska katinonerna som innehåller saker som Mephedrone, bupropion och många andra. Det finns så många designerdroger där ute nu som säljs med namn eller passeras som något annat eller pressas in i en blandning av liknande ämnen som piller, skärs i koks och vad som helst annat så det är svårt att säga

mrshootyouup

Don't buy from me
Resident
Reaction score
3
Vad tror du att det kan vara? De säger att grejerna kommer från USA i Europa

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Jag kan verkligen inte ge en bra gissning utan mer information. Du kan få några mobila detekteringspåsar online eller reagensprov för att hjälpa dig att få en bra plats att börja. Om jag hade pengarna skulle jag investera i laboratorieutrustning eller en spektrometer som Detectachem Raman 7 (på önskan att jag hade en lista) och testa produkter för människor. Jag är dock inte säker på att de kommer att sälja den typen av produkt till en normal person.

armanimani

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
53
Förmodligen någon form av syntetisk katinon som @prophet sa , det finns ett dussin nya forskningskemikalier som syntetiseras över hela världen.