Question Har du problem med kristallisering av a-pvp

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Hej, jag skulle uppriktigt uppskatta om du kunde hjälpa mig och ge mig några användbara förslag. Nyligen följde jag syntesen steg för steg. Men efter att ha tillsatt syran i blandningen finns det ingen kristall som dyker upp. Jag fick bara blandningen uppdelad i två lager. Det övre skiktet som en slags olja löser sig inte i vatten. Det undre skiktet kan lösas upp i vatten och psykoaktivt. Vad är problemet? Vad är det för fel? Snälla hjälp mig och jag skulle uppskatta det.

Attachments

• ZSnEvmMd72.jpg
    ZSnEvmMd72.jpg
    3.9 MB · Views: 40
  • WEjqtdfTy4.jpg
    WEjqtdfTy4.jpg
    4 MB · Views: 25

APVP-EU

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Finns det lösningsmedel i blandningen? Jag hade många (små) problem precis som det, innan jag fick ordning på allt!

untryrgos

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
13
Jag har löst problemet. Först, om du får lite tung olja i botten av bägaren, kasta inte bort den. Separera oljan och tillsätt sedan lite vatten i den, se till att du lägger till för mycket syra. Efter att ha kastat ut oljan som inte kan lösas i vatten, tillsätt mer NaOH till vattnet och petroleumetern. Du kan se att petroleumetern blev röd. Extrahera sedan den och separera petroleumeternivån. Vänligen någon ordentlig HCl- och acetonblandning. Lägg inte till för mycket syra eller så får du tung olja igen. Tillsätt petroleumeterblandning i den så småningom. Kristallen dyker upp i bägaren.