Ja, IV Cat ... är ... kattens mjau ... så att säga. Jag skulle säga att det förmodligen är mycket vanligare och populärare än du kanske tror. Jag har alltid hatat att sniffa katt. Jag hatade lukten och smaken, och sakerna jag hade brände som fan. De flesta människor jag känner skulle föredra att IV det jämfört med andra rutter. Förmodligen den mest intensiva ruset / upplevelsen jag kan tänka mig att stå på egen hand. Det är där uppe med IV-kokain när det gäller intensitet, men mycket mer, tror jag, plus att det varar lite längre, så ännu bättre ... du kan slå dig ner i det och njuta av det. Det är bra för två skott innan "magin" försvinner och det är bara stimulerande. Med andra ord uppnås tolerans snabbt. I ungefär 30 minuter efter ditt skott kommer du att vara högre än en mofo, du kommer att ha visuell snedvridning vid högre doser (.25 g och uppåt) .3-.4 är en riktigt bra dos, något mer och du är verkligen i den för att vinna den. Ha lite kallt vatten i närheten för att dricka och stänka på huvudet, kanske (jag gillar att göra det) - jag blir så varm att vattnet börjar avdunsta från mig och jag fick ånga som kommer från mitt huvud.
Hur som helst, efter cirka 30 minuter börjar du komma ner och du kommer förmodligen att vilja dosera om då om du kan. Du kommer fortfarande att vara hög i en timme eller två efter den första rusningen, men det avtar, och sömn kan uppnås inte alltför länge efteråt, förhoppningsvis. Nedgången är inte så illa, inte lika illa som koks IMO. Hjälper verkligen att ha lite landningsutrustning. En opiat, en benzo, kanske till och med någon form av lugnande medel - seroquel (quetiapin) och zyprexa (olanzipin) gör underverk för att döda kraschen och ångesten och ger en fantastisk upplevelse.
Jag har tidigare märkt att om jag gjorde kokain några dagar fram till att jag använde katt, särskilt IV, minskade upplevelsen avsevärt. Vissa kanske till och med tror att de såldes bunk droger eller att det bara inte var så bra. Jag IV'ed katt en eller två gånger innan jag fick den verkliga full-on-upplevelsen, och det var en stor skillnad. Så om du kan, ge dig själv en paus som leder fram till kattanvändning om du kan, och vidarebefordra det rådet till alla som funderar på att använda katt. Det är nästan som en MDMA-upplevelse. Du vill se till att din hjärna är fin och fräsch och laddad och redo att översvämmas av magi. Annars lever det inte upp till sin fulla potential och det är bara lite slöseri.
Om du ska till IV, "skickar du inte hem det" förrän du vet att du är i den venen bra. Skaffa en fin flagga/register, och testa det genom att dra in blod, om det flödar in ... smäll då till skiten och håll i dig för livet! Det är inte något du vill ta tid på dig och göra långsamt. Det sista du vill göra är att slå hälften av det och sedan behöva fumla runt och försöka få ett register igen. Känn din dos, hitta den och skicka bara den jävla mutha. Använd en ny nål varje gång och knyt av ordentligt. Använd tillräckligt med vatten för att katten inte ska börja kristallisera, inte heller för mycket för att göra hanteringen av sprutan svår. .05g för .1ml är ett bra förhållande, tror jag. Så .5 kommer att passa in i en 1cc spruta. Så .3-.4 kommer att vara cirka 60-80 cent. Det hjälper mycket övergripande att värma lösningen innan du drar den i din spruta, och naturligtvis, använd en bomull för att filtrera den, men den ska dra upp bra utan en. Det är verkligen allt du behöver veta.
Håll dig säker och njut o7