Question Looking for a vendor Gamma-butyrolakton GBL/GHB

evolutionzzz

Don't buy from me
Member
Joined
Aug 10, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Målet i åtanke är att erhålla GBL eller GHB. Alla som läser det här känner till alla problem som följer med det. Så jag letar efter lite hjälp.
Så mina kunder gillar inte BDO, när jag säger inte gillar, menar jag att de HATAR DET. De verkar dock älska GBL & GHB naturligtvis (vem vet)
Hur som helst, vi vet alla att det blir allt svårare att få tag på det, särskilt utan att bli lurad ett dussin gånger först. Det här inlägget skulle fråga hur man syntetiserar det men jag är ingen kemist, jag har NOLL kunskap inom det området och jag föreställer mig att varje försök jag skulle göra skulle resultera i eld. Massor av eld. Jag kommer inte heller / kan inte betala de löjliga $ 1500 + som folk säljer det för på de flesta av dessa marknader.
Innan jag blir översvämmad av erbjudanden från människor som säger att jag ska western union / skicka bitcoin / etc ... Slösa inte bort bådas vår tid. Alla transaktioner jag gör kommer att ske via en betalningsplattform som Breaking Bad Market. Något med en escrow-tjänst, jag är inte dum och INGA UNDANTAG ...

Idéer jag måste få det:
1) Bara köpa det. Naturligtvis skulle detta vara perfekt, att hitta en leverantör som kanske surfar och ser det här inlägget. Men jag är inte särskilt optimistisk. IGEN, INTE KÖPA BDO.
2) Hitta ett sätt att beställa det från Sigma Aldrich eller en återförsäljare av dem. Jag försökte skapa ett konto med hjälp av ett legitimt företag, men det fungerade inte. Speciellt till det pris de säljer det för, skulle detta vara den perfekta vägen. Jag hade sett någon föreslå en annan person här att gå igenom ett företag som köper från Sigma Aldrich men mitt försök misslyckades (de förnekade det eftersom de sa att de inte skickar till USA men jag föreställer mig att de skulle ha förnekat det på något sätt på grund av de juridiska frågorna) Kanske någon känner till en person / företag som har möjlighet att köpa från dem och säljer på en mörk webbmarknad?
3)Syntes.... Jag skulle vilja tro att jag är väldigt intelligent och resursfull ... Vilket också betyder att jag känner till mina begränsningar. Finns det en process som kan göras av en amatör utan ett labb och inte den största budgeten?
4) Separering från en laglig produkt ... Jag vet att det finns lagliga produkter med GBL i dem. Finns det en produkt som mestadels är GBL, billig och skulle vara relativt lätt att arbeta med? Med lätt menar jag: separation genom uppvärmning / frysning eller användning av en kemikalie eller något för att separera.
5) GHB i torkad/kristallform: Jag såg en säljare som hade GHB i kristallform? På det här sättet skulle frakt vara mycket lättare och de hävdar att du kan använda destillerat vatten och det är det. Deras prissättning är inte lika dålig som GBL på marknaden men det är fortfarande alldeles för dyrt.

Sammantaget försöker jag få GBL eller GHB 5-10L åt gången till ett anständigt pris. Och 1 sista gången för alla spammare är jag inte intresserad av att köpa BDO.
 

JohnWebb

Don't buy from me
Resident
Joined
Nov 17, 2022
Messages
39
Reaction score
45
Points
18
Vad sägs om GABA till GHB-vägen, dehydrogenering av 1,4-BDO till GBL eller syntes av GHB från tetrahydrofuran? Jag tror inte att det är så komplicerat.
Titta HÄR - kanske det hjälper dig.
 
Last edited:

Mr Gonzo

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 13, 2023
Messages
75
Reaction score
30
Points
18
Tänkte säga att det är möjligt att GHB är en av de enklaste synteserna att utföra, direkt efter extraktioner från växter!
 

Cranston

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 20, 2023
Messages
76
Reaction score
45
Points
18
GBL till GHB är verkligen väldigt lätt. Och GBL är fortfarande lagligt i många delar av världen. Det kan köpas som ett rengöringsmedel. (Egentligen är det en mycket bra rengöringsmedel)
De diskuterade i WHO om att förbjuda GBL, beslutade mot det.
 

Inferior

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 18, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
i Europa är billigt och lätt att få på clearnet ser indusclean och webbplats så
Är possibile använda vidarebefordran service för dm mig om du behöver mer info Är lätt
 

PNicole

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 18, 2023
Messages
18
Reaction score
28
Points
3
Här är ett tips: Det finns ett sätt att få tag på industriella rengöringsprodukter som innehåller upp till 80 % GBL, resten är nafta och andra icke-polära lösningsmedel. GBL är ett avfettningsmedel och det är svårt att ersätta. För att få tag på GBL måste du gå via juridiska företag och be om MSDS och all säkerhetsdokumentation. Det kommer inte att stå "GBL cleaner" på etiketten eller något annat dumt. Det kommer att vara en avfettare.

De kommer inte att ge dig den exakta procentsatsen utan det kommer att vara ett intervall. Vanligtvis 60-80% och det kan troligen vara 80%. Nu kan du slösa bort din tid på att göra fraktionerade destillationer, kolbehandlingar och filtrering genom celit men i slutändan, om du har en uppfattning om hur mycket GBL som finns i blandningen, lägger du helt enkelt till den mängd vatten som behövs för den färdiga koncentrerade GHB-produkten. Jag tror att det var 3 X (minns inte från toppen av mitt huvud.)

Då kommer det icke-polära skiktet för på toppen. Det var förvånansvärt lätt att separera. Tillsätt den nödvändiga NaOH i fast form för att förvandlas till GHB. Se till att ingen av "förfalskningarna" i formeln kan vara vattenlöslig. Kom ihåg att det är en stor skillnad mellan ordet Degreaser och "GBL" för packlistor. Hursomhelst bör du alltid vara försiktig.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Låter som om du behöver lite Multi Gel Remover®

Det är GBL och bara cellulosa.
 

1019er

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
88
Reaction score
47
Points
18
Har du en bra resurs och ett sätt att separera det?
Jag tror att det är då enda varumärke som kan köpas mer än mindre lätt / lagligt.
Jag har inte hittat ett bättre alternativ ..
 
View previous replies…

1019er

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 2, 2023
Messages
88
Reaction score
47
Points
18
Har du en handledning?
 

Chemical Ali

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 27, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Mycket lätt att syntetisera. Någon nämnde GABA till GHB-rutten. Detta kallas Sandmeyer-reaktionen BTW.

SWiM kan stödja denna rekommendation, han gör det på det här sättet själv regelbundet som natriumsalt (kristaller av Na-GHB).

Vänliga hälsningar,
Ali
 

metux

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 9, 2023
Messages
111
Reaction score
42
Points
28
Ghb-pulver, dosering, det är mycket känt för mig, det verkar som om du behöver ta mycket, för att få effekter, människor försöker 3 gram, och de klagar utan effekt, olja med alkohol fungerar mycket bra.
 
Top