Question Hitta en kemilärare som är bekant med meth.

Pinkbay

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
behöver en kemilärare och din hjälp är inte gratis.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Endast en idiot skulle acceptera din betalning. Det finns många lagar som träder i kraft när någon betalar dig för att lära dem något olagligt. All information finns här, och det du försöker göra har gjorts av människor med absolut 0 kunskap genom att helt enkelt följa anvisningarna noggrant. Om du är osäker, skriv ett inlägg eller fråga i chatten. Om någon här erbjuder sig att ta betalt för att lära dig, kommer de att lura dig. rapportera dem.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,107
Deals
1
Vi kan prata skit om nästan vad som helst, teoretiskt sett. Om du betalar någon för att konsultera eller undervisa dig förväntas du hålla dem borta från skada. Om någon tar emot din betalning för att undervisa dig är det definitivt en konspiration för att begå tillverkning, vilket är samma sak som tillverkning här. 6 år om du aldrig har haft ett brott, 12 om du har, 20 om du har en tidigare tillverkningsavgift och livstids fängelse om killen spränger sig själv. I genomsnitt. Det finns 52 uppsättningar lagar i spel. 50 för 50 stater, federala åtal, och District of Columbia har sina egna lagar

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Det beror på landet, här är det också ett brott att ge någon ett recept gratis, de kallar det "strafbare voorbereidingshandelingen" översättning: Straffbara förberedande handlingar. Du kan få samma straff som mannen som driver laboratoriet.

om att betala för vägledning: jag hade önskat att jag kunde betala någon för att ge mig informationen när jag vill inrätta ett 100 kg per batch 4mmc-laboratorium. 100g test inga problem, 1kg test inga problem. 25 kg test, helt misslyckande, temperaturproblem och ja dubbelväggsreaktor som kyler tillbaka. Det kostade mig 200 kg bromo och alla kemikalier och 2 månaders hyra (80k) innan jag hittade tricket. Om någon hade bett mig att betala honom 10k för tricket. Jag tvivlade inte ens på att göra det.
Men det är min vision ...

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
En annan fråga, jag vill göra 100L meth freebase om dagen, vilket recept ska jag följa? Den på forumet? Jag gör 10L på 40 minuter al/hg. Jag betalade killen för receptet ... för att jag inte kunde hitta ett storskaligt recept gratis, och som jag sa skulle försök och fel kosta mig mycket mer (platser kostar minst € 10k per vecka)

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
Vore det inte bättre att göra NaBH4-reduktion?

View previous replies…

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Produkten blir svagare när människor använder den. Jag gjorde den, låt någon röka den. Och han säger att det är svagt. Gav honom lite al / hg gjord och han säger att det är perfekt, jag vet att det i teorin måste vara detsamma. Och hade flera diskussioner om det med kemister ...
Jag har en kund som bara vill ha vad han kallar "mexikansk meth", inte ens pto / väte.

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Efedrinmetamfetamin som kunden också vill köpa, men det är 2/3 000 dyrare. Han skulle inte betala det

Berlin777

Professional
Manufacturer Seller
Language
🇬🇧
Reaction score
152
Deals
21
Den var svag även efter isomers separation?

Tovenaar

Don't buy from me
Resident
Language
🇪🇪
Reaction score
45
Jag kommer från Nederländerna och de flesta metamfetamin tillverkas med platina/väte nuförtiden. För några år tillbaka fanns det många mexikaner som gjorde det al / Hg, kunderna föredrar den mexikanska produkten