Question Escrow

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Hej, jag har hittat en återförsäljare utanför forumet som erbjuder mycket bra priser, finns det en möjlighet att använda en escrow-tjänst utanför forumet eller. För att hitta

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,109
Deals
1
"Är det möjligt att använda en spärrtjänst utanför forumet eller. För att hitta".?
Visst har andra webbplatser escrow-tjänster eller så MÅSTE du inte tillåta escrow men du kommer förmodligen inte att få många försäljningar. När du väl upplever escrow, som köpare, finns det ingen väg tillbaka till att hoppas att människor inte är shysters eller tjuvar. Tillbaka till att bli rippad mycket. Spärren gör att slaget flyter 🤧🥵🤡
Om du frågar om du kan använda en annan spärrleverantör tillsammans med den här webbplatsen, vet jag inte svaret men spärrsystemet här är det bästa runt

prophet

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
74
Deals
26
Jag föreställer mig att du skulle behöva hitta någon som erbjuder den typen av tjänster som kan garanteras av ett stort antal personer när det gäller förtroende. Jag har aldrig hört talas om en sådan tjänst men jag föreställer mig att det skulle vara en bra affärsmöjlighet för en person som är ärlig och tror på att tillhandahålla en bra och pålitlig tjänst till handelsvärlden. Mycket intressant tanke.

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Jag har tidigare använt Fair Trade escrow med framgång. Det fungerade ganska smidigt

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Tack till alla, det är synd att det inte finns något sådant. Escrow-tjänsten i forumet är bra som den är. frit buchner Min fråga var relaterad till detta, utanför forumet. Som sagt, jag hittade en återförsäljare som verkligen erbjuder mycket bra priser, men det gör mig mycket misstänksam. Jag fortsätter att leta.

rosechem

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Reaction score
21
Deals
2
Har du hört talas om Alibaba? Köp- och säljtransaktioner liknar också forumet Escrow 😃.

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Inte än, men tack för svaret.

Råkar du veta om det också är möjligt att använda escrow med en onoterad köpman på alibaba?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
254
Kan du använda kryptovaluta med alibaba