Question Drogtest

Acab1312

Don't buy from me
Resident
Language
🇩🇪
Reaction score
84
Hej jag har en konstig fråga. Och det är det möjligt att reagera positivt på ett drogtest under produktionen av meth? Utan att ta det själv.

UWe9o12jkied91d

Don't buy from me
Resident
Reaction score
510
Deals
5
Beror på testet.Swab ja, saliv förmodligen inte, de flesta vägkanten tester är saliv, flygplatser och popos gör swabs.Urin och blod förmodligen inte.
På en relaterad anmärkning om du eller någon annan vill slå salivtester som används av polisen över hela EU har jag en garanterad lösning, konstruerad speciellt för att slå dessa tester. kommer på ett litet papper som löser sig i munnen, mycket diskret och resultatet är alltid NEGATIV, kontakta.
För närvarande arbetar jag för att sätta ihop något som bevis för att sälja det offentligt här på BB men under tiden kan jag personligen garantera att det är effektivt och välkomnar alla tester, min lösning är unik i världen.

Last edited:

Shagnazty101

Don't buy from me
Resident
Reaction score
4
Jag skulle vara mycket intresserad av det!!! Jag är inte särskilt tekniskt kunnig så ha tålamod, du kanske kan hjälpa mig där också.
Men jag undrar säkert om det finns ett sätt att slå salivtestet före anställning för meth ...