Känner någon till webbplatser för att köpa RC? De har piller och bra forskningsprodukter och cannabinoider.
Jag är intresserad av vackra piller och att jag placerar bra
Jag tror inte att funcaps gör selektiva bedrägerier. Jag har beställt från designer-chems en gång och frakten var mycket snabb. Kvaliteten är okej för priserna.
Senast uppdaterad 5 mars 2023 Denna sida kommer inte att få ytterligare uppdateringar. Vänligen hitta den nya listan under yourbookmark.link/rc-europe Dessa är inga sponsorer (vanligtvis annonseras som "verifierade" eller "betrodda" i bluffforum.) Detta är inte ännu ett korrupt forum. Om du skulle uppleva problem med en...
Jag rekommenderar att du betalar med krypto, jag tror att de begår skattebedrägeri och inte inkluderar skatt med krypto eftersom med bitcoin är priset extremt billigare.
Ingen kan gå efter en holländsk NPS / RC-leverantör för att sälja dessa saker så länge som lagligt där. Om de inte hänsynslöst äventyrade hälsan och / eller ansvarade för förlorade själar som de två Funcraps-zombiehjärnorna som NL utlämnade för att möta en rättegång i ett närliggande EU-land.
Det var det amerikanska finansdepartementet som lade till Alex, The King och Matt LL på sin OFAC-sanktionslista, som är ett politiskt verktyg för att tvinga amerikanska företag att inte göra affärer med Kim Jong-Un och liknande. USA förväntar sig faktiskt att hela världen ska klippa alla band med den som de sätter på sin statslista som är som en databas på tio tusen sidor med namn, företag och bank- och kryptokonton.
År 2022 nämnde han att han snart skulle tillbringa mer tid med sin familj. Han hade ett stort projekt i åtanke och lyckades med det verkar det som. Förra året kontaktade en undersökande journalist (RTL) mig och även Alex återvände till hennes samtal efter ett tag. Han mår bra, verkar det som. Sa något som vem USA än sanktionerade där så var det inte han. Haha. Oroa dig inte för knarkhandlare miljonärer. ;-)
Den amerikanska tullen kan fråga om de får använda toaletten i brådskande fall, men det är i stort sett allt för dem i Europa. DEA har kontor överallt, men ingen av dem kan gripa någon utan lokal polis.
Lizard Labs kommer att fortsätta oavsett vad, de kommer faktiskt att gå samman med en annan grupp snart för att kompensera den förväntade nedgången i vinst med uppdateringen av narkotikalagstiftningen i juli 2024 som kommer att förbjuda i stort sett alla stimulantia i NL, även Noids och Opioider (förutom O-DSMT). Detta diskuteras fortfarande och är inte definitivt men många produkter har blivit så dålig kvalitet på senare tid och det beror på att den anständiga synthen kan innebära en förlust i värsta fall eftersom holländarna är navet för droger som skickas till överallt i världen.
3-MMC MOON av god kvalitet. Fina 3-MMC stenar till ett lägre pris än 3-MMC LUX, 3-MMC PEARL och 3-MMC BIG CRYSTAL. 3-MMC MOON är för närvarande slut i lager. Vi kommer att informera dig om leveransen här och i forumet. Istället för 3-MMC MOON rekommenderar vi 3-CMC ICE, 4-MMC ANALOG OLD CRYSTAL och SYNTHCAINE COLOMBIA.