Question Vet någon hur man kristalliserar canabinoidsolja?!

porC

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Vet någon hur man kristalliserar canabinoidsolja ?!! Plezse PM mig !!!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
enligt NuggMD kristalliserar inte thc när det är isolerat, det bildar ett vitt pulver. skiten som kristalliserar är thc-a.

här är en handledning om hur man gör thc-isolat, men du behöver lite labutrustning

här är en något enklare handledning, men idk om det leder till thc-isolat eftersom bilderna är gröna. det står bara "thc-pulver" men det är mycket mer genomförbart för en hemmakock

porC

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Saken är en köpt som 5cl cannabinoidolja Jag vet från tidigare erfarenhet att någon cannabinoid i flytande form om du bara kyler ner id och lämnar den i öppet utrymme kan göra saken fast men jag frågade bara kanske någon vet andra sätt eller snabbare sätt !!! Thx för att svara !!! Håll det UP!!!!

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
386
har den bara 5cl? om så är fallet bör processen vara ganska lik den thc-isolat sak jag skickade, bara enklare. afaik u bara vinterisera den skiten (lägg den i etanol eller ditt föredragna lösningsmedel, lämna den i frysen över natten, filtrera för att ta bort de fasta ämnena som är fetter och liknande saker), avdunsta den (håll dig borta från höga temperaturer bc de kan bryta ner cannabinoiderna), låt den omkristallisera, filtrera den, kanske tvätta den igen med ett lösningsmedel och torka / desiccera den. be någon om en andra åsikt tho ^ ^;

också min dåliga den "enklare handledning" jag skickade var att extrahera den från blomma inte olja. hade en hjärnfis, ledsen

porC

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
30
Dess ok bro Jag uppskattar efort ther3 är en hel del vetande människor runt men inte alla av dem är aktiva låt oss säga det så här !!!

The-Hive

Moderator in UK section
Resident
Reaction score
260
Deals
1
THC-diamanter går från olja / splitter till lösningsmedelsindunstning för att rensa THC-A-kristallhäxa är cirka 98% renhet